سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

آموزش و پرورش بوشهر در کنکور امسال ۲۹۸ سهمیه دارد

معاون آموزش و پرورش استان بوشهر گفت: در آزمون سراسری امسال، ۲۹۸ سهمیه در دانشگاه فرهنگیان و شهید رجایی برای استان اختصاص داده شده است.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، عبدالرضا بندری معاون پژوهش، برنامه ریزی و نیروی انسانی اداره کل آموزش و پرورش استان بوشهر بیان کرد: آموزش و پرورش استان از بین داوطلبان شرکت کننده در آزمون سراسری ۲۹۸ نفر را به عنوان دانشجوی متعهد خدمت استخدام می‌کند.

او ادامه داد: سهمیه اختصاص داده شده در رشته‌های دبیری و هنرآموزی، آموزگار ابتدایی و استثنایی، مشاوره و مربی پرورشی و دبیر تربیت بدنی است.


بیشتر بخوانید


معاون پژوهش، برنامه ریزی و نیروی انسانی اداره کل آموزش و پرورش استان بوشهر کسب حداقل تراز ۶۵۰۰ در آزمون سراسری و داشتن معدل ۱۴ و حداکثر سن ۲۲ سال را از شرایط پذیرش عنوان کرد و افزود: کسانی که بومی شهرستان یا منطقه آموزش و پرورش باشند، در اولویت جذب قرار دارند.

بندری گفت: با توجه به اینکه منطقه محل خدمت داوطلبان در دفترچه انتخاب رشته مشخص خواهد شد، پذیرفته‌شدگان موظف به دادن تعهد محضری بر مبنای بوم خدمت خواهد بود.

او تاکید کرد: همه پذیرفته شدگان پس از طی مراحل مصاحبه و گزینش و سپردن تعهد محضری به استخدام رسمی آموزش و پرورش در خواهند آمد.

انتهای پیام/ک

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.