سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

نظارت بر عرضه دام در محل کشتارگاه با رعایت دستورالعمل های بهداشتی انجام می شود

معاون سیاسی فرمانداری رشت با اشاره به فرا رسیدن عید سعید قربان گفت: سلامت مردم اولویت اصلی ما است و نظارت بر عرضه دام در محل کشتارگاه با رعایت دستورالعمل های بهداشتی انجام می شود.

به گزارش خبرنگار  گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از رشت، فریبرز سعیدی کیا، معاون سیاسی فرمانداری رشت امروز در نشست ساماندهی، هماهنگی و اتخاذ تدابیر لازم در خصوص عرضه دام زنده به مناسبت فرا رسیدن عید سعید قربان گفت: سلامت مردم در اولویت اصلی نظارت‌های ما است و تمهیدات ویژه‌ای در این خصوص اجرایی می‌شود.

او  با بیان اینکه با وجود ویروس کرونا عرضه دام زنده با رعایت دستورالعمل های بهداشتی انجام خواهد شد تصریح کرد: کشتار دام باید در محل کشتارگاه با نظارت مستقیم اداره دامپزشکی انجام شود.

معاون سیاسی فرمانداری رشت با قدر دانی از صدا و سیما افزود: نقش صدا و سیما با تولید محتوا در خصوص بیماری کرونا و عرضه دام بهداشتی برای مردم بسیار موثر است تا با آگاه سازی هر چه بیشتر در این زمینه مسائل بهداشتی را در روز عید قربان به صورت کامل رعایت کنند.

سعیدی کیا با اشاره به اجرای گشت های نظاراتی و بازرسی  ویژه در این روز تصریح کرد: با هماهنگی دادستان شهر رشت با کشتارگاه‌هایی که بدون مجوز فعالیت کنند و در حاشیه‌های شهر به عرضه دام بپردازند برخورد جدی می‌شود.

 

انتهای پیام/م.ع

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.