سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

جشنواره فرهنگی عید سعید غدیرخم برگزارمی شود

معاون فرهنگی سازمان منطقه آزاد اروند از برگزاری جشنواره فرهنگی «عید سعید غدیر خم» با محور موضوعات؛ شخصیت امیرالمومنین (ع)، وحدت جهان اسلام و حماسه غدیر خبر داد.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از آبادان ،قدرت اله طمیمیان معاون فرهنگی سازمان منطقه آزاد اروند با اشاره به برنامه های جشنواره فرهنگی  عید سعید غدیرخم که با مشارکت معاونت فرهنگی و کانون های فرهنگی و هنری مساجد منطقه آزاد اروند، معاونت فرهنگی و هنری سپاه آبادان، سازمان تبلیغات اسلامی آبادان و معاونت فرهنگی، اجتماعی شهرداری شهرستان آبادان به صورت مجازی برگزار خواهد شد گفت: در این جشنواره مسابقه قرائت قرآن و ترتیل برگزار می شود و به ۵ نفر برتر جوایز نفیس اهدا خواهد شد.

او افزود: مسابقات مداحی برای ستایشگران نوجوان و جوان و همچنین برگزاری کاروان های شادی که به مدت ۳ شب خصوصا در مناطق محروم، به اجرای برنامه خواهند پرداخت از دیگر برنامه های در نظر گرفته شده در جشنواره فرهنگی عید سعید غدیرخم است.

معاون فرهنگی سازمان منطقه آزاد اروند توزیع ۲۰۰۰ بسته فرهنگی بهداشتی را از دیگر برنامه های این جشنواره برشمرد و گفت: اکثر این برنامه ها در مناطق محروم و کم برخوردار اجرا خواهند شد.

 طمیمیان  ادامه داد: تکریم و دیدار با خانواده های شهدا نیز در دستور کار عوامل برگزاری این جشنواره در ایام عید سعید غدیر، خواهد بود.

شایان ذکر است نحوه ارسال آثار علاقه مندان به صورت حضوری: خیابان شهید منتظری ، ناحیه مقاومت بسیج آبادان معاونت فرهنگی هنری و به صورت مجازی از طریق اپلیکیشن واتس آپ ارسال به شماره ۰۹۱۶۳۳۳۶۰۳۲ خواهد بود.

انتهای پیام/ د

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.