سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مدیرکل هواشناسی اردبیل:

پیش بینی هوای گرم تابستانه تا اواسط هفته در استان اردبیل

مدیرکل هواشناسی استان اردبیل گفت: تداوم گرما تا روز سه شنبه باعث خواهد شد تا هوای گرم تابستانه در بیشتر نقاط استان پیش بینی شود.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، سیاوش محمدی، مدیرکل هواشناسی استان اردبیل گفت: بر اساس بررسی‌های به عمل آمده از امروز تا اواسط هفته جاری شرایط جوی در سطح استان پایدار و آسمان استان غالباً صاف خواهد بود.

او افزود: همچنین دمای هوا تا روز سه شنبه (۳۱ تیرماه) روند افزایشی داشته و در تمام شهرهای استان هوای گرم تابستانه پیش‌بینی می‌شود به طوری که در مناطق شمالی و بخش‌هایی از شهرستان کوثر بیشینه دما تا ۴۰ درجه هم خواهد رسید.

مدیرکل هواشناسی استان اردبیل گفت: طی امروز وزش باد در ساعات بعد از ظهر و عصر غالباً شرقی بوده و آسمان استان صاف همراه با افزایش دما و در اواخر وقت در برخی مناطق افزایش ابر و احتمال رگبار پراکنده دور از انتظار نیست.

محمدی تصریح کرد: تا روز دوشنبه در ساعات عصر و اوایل شب در مناطقی از استان مخصوصاً مناطق کوهستانی رشد ابرهای همرفتی و رگبار و رعد و برق نیز احتمال می‌رود.

او با بیان اینکه تداوم گرما تا روز سه شنبه باعث خواهد شد تا هوای تابستانه در بیشتر نقاط استان حاکم شود، گفت: طی امروز شهرستان‌های بیله سوار و پارس آباد با بیشینه دمای ۳۸ درجه و شهرستان‌های نیر با کمینه دمای ۱۰ درجه به ترتیب به عنوان گرم‌ترین و خنک‌ترین شهرستان‌های استان خواهند بود.

انتهای پیام/ع

 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.