سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

با حضور مدیرعامل شستا صورت می گیرد؛

آغاز طرح توسعه لاستیک با اشتغال هزار نفر در کرمان

رییس کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی گفت: طرح توسعه لاستیک بعد از مدت ها پیگیری، امروز با حضور مدیر عامل شرکت سرمایه گذاری تامین اجتماعی ( شستا ) در کرمان عملیاتی می شود.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان ،     

با پیگیری‌های انجام شده از سوی پورابراهیمی، نماینده مردم کرمان و راور در مجلس و رییس کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی، پروژه مهم طرح توسعه لاستیک بازر که ظرفیت قابل توجهی را به تولید فعلی این مجموعه اضافه می‌کند، امروز با حضور مدیر عامل شرکت سرمایه گذاری تامین اجتماعی در کرمان اجرایی می‌شود.

محمد رضا پورابراهیمی، رییس کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی گفت: رضوانی فر، مدیر عامل شرکت سرمایه گذاری تامین اجتماعی به منظور دو  پروژه‌  اقتصادی در دو مجموعه مس شهید باهنر و لاستیک بازر به کرمان سفر می کند. 

او افزود: طرح توسعه لاستیک به عنوان گام نخست با تولید ۴۴ هزار تن در سال برای خودرو‌های سبک و سنگین ماشین‌های راهسازی با سرمایه گذاری هزار و ۱۷۳ میلیارد تومان امروز عملیاتی می‌شود و تحولی در ساختار تولید و اشتغال استان است.

پور ابراهیمی با اشاره به اینکه این طرح برای هزار نفر اشتغال ایجاد می‌کند و قرار است طی یک سال و نیم به بهره برداری برسد، تصریح کرد: ۲۵ درصد تجهیزات این طرح در داخل تامین شده است.

نماینده مردم کرمان و راور در مجلس شورای اسلامی با بیان اهمیت و ویژگی‌های پروژه‌های طرح توسعه مس شهید باهنر گفت: در هفته‌های گذشته نشست‌های مشترکی با هیئت مدیره و هلدینگ مربوطه انجام شده و جلسه دوم با حضور مدیرعامل شستا در کرمان، پیگیر طرح‌های مس باهنر خواهد بود.

او بیان کرد: امیدواریم با طرح توسعه مس شهید باهنر، ظرفیت تولید آن‌ها به دو برابر میزان صادراتی که متوقف شده، برسد و به عنوان یکی از شرکت‌های مهم صادارتی منطقه کار خود را ادامه دهد.

پورابراهیمی افزود: طرح‌های توسعه شرکت در قالب گزارش تخصصی هیئت مدیره به هلدینگ و به شرکت سرمایه گذاری تامین اجتماعی ارائه می‌شود تا بعد از تصویب، طی دو ماه آینده به استان ابلاغ شود.

او پیش بینی کرد: با اجرای طرح‌های توسعه مس شهید باهنر، گام بلندی برای افزایش ظرفیت تولید و اشتغال این شرکت مهم در استان فراهم آید.
انتهای پیام/ م 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
علوی
۱۰:۲۴ ۰۲ مرداد ۱۳۹۹
نماد پکرمان در بورس مربوط به بارز میباشد