سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

شهرستان شهرکرد همچنان صدرنشین شهرستان‌های درگیر با کرونا

رئیس دانشگاه علوم پزشکی، خدمات بهداشتی و درمانی چهارمحال و بختیاری گفت: شهرستان شهرکرد همچنان صدرنشین شهرستان‌های درگیر با کرونا در این استان است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد، مجید شیرانی رئیس دانشگاه علوم پزشکی، خدمات بهداشتی و درمانی چهارمحال و بختیاری گفت: شهرستان شهرکرد همچنان صدرنشین شهرستان‌های درگیر با کرونا در این استان است.

او افزود: از شهرستان‌های بزرگ که طی چند روز گذشته با رعایت پروتکل‌های بهداشتی و همراهی خوب مردم، کمترین موارد ابتلای سرپایی، بستری و فوت ناشی از کرونا را داشته است شهرستان لردگان است.


بیشتر بخوانید


شیرانی اضافه کرد: به تناوب همه شهرستان‌های استان درگیر بیماری کرونا بوده و مواردی از فوت ناشی از بیماری کرونا را داشته اند.

او ادامه داد: شهرستان شهرکرد از ابتدای شیوع بیماری کووید ۱۹ صدرنشین شهرستان‌های با شیوع بالای این بیماری بوده است و با یک روال تقریبا ثابت همواره دارای موارد فوتی و تعداد قابل توجهی از بیماران بستری ناشی از کرونا بوده است.

شیرانی گفت: طی یک هفته اخیر شهرستان فارسان به شدت تحت تأثیر بیماری کرونا بوده و بعد از آن بیماری در شهرستان بروجن در حال اوج گیری است.

او افزود: اگر چه شهرستان شهرکرد با توجه به اعزام بیماران بد حال به مرکز آموزشی و درمانی هاجر (س) به عنوان مرکز مرجع بیماران کرونایی دارای بیشترین تعداد موارد مثبت مبتلا به کرونا است ولی به لحاظ درصد جمعیتی نیز این شهرستان همچنان دارای بیشترین آمار مبتلایان و بیماران بد حال می‌باشد و متأسفانه پروتکل‌های بهداشتی در این شهرستان کمتر رعایت می‌شود.

شیرانی اضافه کرد: شهرستان فارسان با توجه به مسافر پذیر بودن و مسافرت از استان‌های پرخطر و خوزستان، برگزاری مراسم‌های جشن، ترحیم و مهمانی‌های بزرگ جز شهرستان‌های با شیوع بالا محسوب می‌شود.

او ادامه داد: شهرستان بروجن متأسفانه با افزایش آمار مبتلایان و فوتی‌ها در حال نزدیک شدن به شهرستان شهرکرد است.

انتهای پیام/ف

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.