سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

پرداخت کمک هزینه درمانی بیماران صعب العلاج

رییس کمیته امداد پاوه گفت: در تیرماه سال جاری ۲۰۲ میلیون و ۷۷۰ریال به ۹۶ نفر بابت هزینه‌های فرانشیز خدمات درمانی پرداخت شده است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه؛  رییس کمیته امداد پاوه با اشاره به حمایت‌های درمانی این نهاد از مددجویان گفت: در تیرماه سال جاری ۲۰۲،۷۷۰،۰۰۰﷼به ۹۶ نفر بابت هزینه‌های فرانشیز خدمات درمانی پرداخت شده است.

انفرادی از پرداخت ۱۰۹ میلیون ۷۷۰هزار به ۴۹ نفر از بیماران مشمول هزینه نگهداری و بیماران خاص و صعب العلاج خبر داد و گفت: ۳۰۰میلیون ۷۷۰هزار  برای ۸۸ نفراز مددجویان بابت فرانشیز و خدمات ویژه درمانی هزینه شده است.

او گفت: پرداخت هزینه نگهداری به ۱۸ نفر به مبلغ ۱۶۵میلیون  ریال و پرداخت فرانشیز خدمات ویژه درمانی به ۵۵ نفر به مبلغ ۷۰میلیون  ریال و پرداخت ۴۰میلیون ریال  به کودکان زیر ۵ سال از دیگر اقدامات انجام شده کمیته امداد برای کمک به درمان بیماران بی بضاعت است.

کمک بیست میلیون ریالی هزینه مراسم ختم به مرکز نیکوکاری قمر بنی هاشم

امجدیان رئیس کمیته امداد سنقر اعلام کرد: خانواده متوفی مبلغ بیست میلیون ریال هزینه مراسم ختم را جهت کمک به نیازمندان به مرکز نیکوکاری قمربنی هاشم امداد شهرستان اهدا کرد.

امجدیان با تقدیر از اقدام خداپسندانه خانواده سخاوتمند ابراز امیدواری کرد :این عمل نوع دوستانه نماد والگویی جهت اشاعه فرهنگ انفاق و نیکوکاری باشد.
انتهای پیام/ز

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.