سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

پرگل‌ترین برد گل گهر طی حضورش در لیگ برتر

در هفته بیست و پنجم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال کشور، گل گهر سیرجان توانست در بازی برابر شاهین بوشهر به پرگل‌ترین برد فصلش تا اینجای کار دست پیدا کند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، در چارچوب رقابت‌های هفته بیست و پنجم لیگ برتر فوتبال کشور، امشب تیم‌های گل گهر سیرجان و شاهین البرز در استادیوم خالی از تماشاگر امام علی (ع) سیرجان به مصاف هم رفتند. 

گل گهر امشب در حالی در سیرجان میزبان شاهین بوشهر بود که هفته گذشته یکی از مهمترین مسابقاتش برابر پیکان را باخته بود. هرچند شاگردان جلالی در آن بازی اسیر اشتباهات داوری شدند، اما شکست برابر یکی از رقیبان باعث شد که حتی سرمربی با تجربه گل گهر دو روز به خاطر استعفا از تیم دور باشد. گل گهر، اما استعفای آقا معلم را نپذیرفت و جلالی این بار با تغییراتی که ایجاد کرد، توانست تیمی با انگیزه و تهاجمی را به میدان بفرستد و در نهایت به یک پیروزی با ارزش با نتیجه ۴ بر ۲ برابر رقیب قعر جدولی اش برسد.

سرمربی گل گهر سیرجان که امشب به خاطر مثبت شدن تست کرونایش در ورزشگاه حضور نداشت قبل از آن با اضافه کردن مجتبی سرآسیایی و پیروز قربانی، کادرفنی را تقویت کرده بود. از طرفی به دلیل مثبت شدن تست کرونای تعدادی از بازیکنان، چند نفر از ترکیب اصلی بیرون رفتند تا فضا برای بازی کردن بازیکنانی که انگیزه زیادی داشتند، باز شود. میلاد کمندانی و سیداحمد موسوی که در نیم فصل به گل گهر آمده بودند در این بازی از ابتدا در ترکیب بودند و نمایش خوب و موثری در پیروزی تیمشان داشتند.

رضا علیاری، رضا محمودآبادی و میلاد فراهانی دیگر تغییرات گل گهر در بازی امشب بودند. با این حال ترکیب اولیه گل گهر از همان ابتدا با یک بازی هجومی توانست کار را به سود خودش تمام کند. آن‌ها در ۵ دقیقه اول بازی دو گل با تلاش زنده روح از روی نقطه پنالتی و یونس شاکری مهاجم گلزن این تیم به ثمر رساندند. هرچند شاهین نیز در این بازی تهاجمی و بی پروا بازی کرد و یکی از گل‌ها را پاسخ داد، اما گل سوم گل گهر در دقیقه ۱۳ بازی کار را در همان نیمه اول برای این تیم تمام کرد.

در دقیقه ۶۱ نیز گادوین منشا از روی نقطه پنالتی چهارمین گل را برای گل گهر به ثمر رساند.

حمید حاج ملک در کنار حسن یوسفی و مهدی سیفی این دیدار را قضاوت کرد، حامد سیری داور چهارم و محمود رفیعی ناظر بازی بود. 

هم اکنون گل گهر سیرجان با انجام ۲۵ بازی و کسب ۲۲ امتیاز در رده‌ی پانزدهم جدول رده بندی قرار دارد.
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.