سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

شیراز، میزبان همایش بین‌المللی قلب و عروق خاورمیانه

دوازدهمین همایش بین‌المللی قلب و عروق خاورمیانه و پنجمین همایش مداخلات پیچیده قلبی ۷ تا ۹ آبان در شیراز برگزار می‌شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، محمدجواد زیبایی‌نژاد رییس همایش بین‌المللی قلب و عروق خاورمیانه گفت: با توجه به شیوع بیماری کرونا و درگیری کادر‌ درمانی این همایش که قرار بود ۲۰ تا ۲۲ فروردین برگزار شود، ۷ تا ۹ آبان در شیراز برگزار می‌شود.

او افزود: علاقمندان برای کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند به نشانی http://www.mecc.ir/۲۰۲۰ مراجعه کنند یا با شماره تلفن‌های ۳۶۲۸۱۵۶۱-۰۷۱ و ۳۶۲۸۱۵۶۲-۰۷۱ تماس بگیرند.

 زیبایی‌نژاد تصریح کرد: محور‌های این همایش شامل پیشگیری از بیماری‌های تصلب شرایین، داشتن زندگی سالم دوران کودکی و میانسالی، پیشگیری از بیماری‌های قلبی و عروقی ست.

رییس مرکز تحقیقات قلب و عروق شیراز تاکید کرد: برای مقابله با سکته قلبی و مغزی خوردن روزانه ۴ تا ۵ بار دانه‌های روغنی شامل گردو، فندوق، بادام و استفاده از غلات، خودداری از خوردن گوشت قرمز و فرآوری شده و استعمال دخانیات ضروری است.

زیبایی‌نژاد ادامه داد: از جمله موارد لازم برای کاهش بیماری‌های قلبی و عروقی، تغییر روش زندگی افرادی که فشار خون آن‌ها زیر ۱۳۰ و روی ۸۰ است، پیاده‌روی به میزان ۱۵۰ دقیقه در هفته و ۷۵ دقیقه ورزش توسط بزرگسالان و افراد مبتلا به دیابت درجه ۲ است.

انتهای پیام/ 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.