سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

واقعیت انتشار فیلم زندگی یک زوج در پمپ‌بنزین اندیمشک از زبان فرماندار

فرماندار اندیمشک توضیحاتی در خصوص انتشار فیلمی از زندگی زن و شوهری در سرویس بهداشتی پمپ بنزین این شهرستان ارائه داد.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، فیلم کوتاه زندگی فردی با همسرش در سرویس بهداشتی پمپ بنزین اندیمشک به تصویر کشیده شده است که واکنش شهروندان بسیاری را به دنبال داشته و عده ای در فضای مجازی خواستار حمایت از این خانواده شدند.

پیمان جهانگیری فرماندار شهرستان اندیمشک با تکذیب شایعات منتشر شده در فضای مجازی گفت: فردی که زندگی او در یکی از پمپ بنزین های این شهرستان به تصویر کشیده شده از مددجویان زیر پوشش کمیته امداد بوده که مانند سایر مددجویان از خدمات حمایتی این نهاد برخوردار است و تاکنون هیچ کوتاهی در ارائه خدمات به او نشده است.

او با اشاره به خدمات ارائه شده به این فرد بیان داشت: فرد مذکور از حقوق‌ ماهانه، وام بدون بهره ، لوازم خانگی، خدمات پزشکی و کمک موردی نقدی از سوی کمیته امداد بهره مند است، همچنین دارای خانه‌ای در دست ساخت بوده و هم اکنون برای اسکان خانه ای مناسب از سوی خانواده همسرش در اختیار او قرار دارد.

جهانگیری با بیان اینکه این فرد به عنوان ‌نظافتچی در پمپ بنزین مشغول به کار است و هماهنگی لازم‌ برای انتقال او به محل مناسب صورت گرفته است، تصریح کرد: خدمت بی منت به همه آحاد جامعه به ویژه محرومان را وظیفه همه مسئولان بوده و خدمت به افراد بی بضاعت وظیفه انسانی، شرعی و قانونی است و در این زمینه از هیچ کوششی برای حمایت از اقشار ضعیف و آسیب پذیر دریغ نخواهد شد.

انتهای پیام/گ

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.