سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اجرای آلبوم سرود چلچله خوانی در فارس

آلبوم سرود چلچله خوانی در فارس اجرا می شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، مهدیا علیزاده مسئول موسیقی حوزه هنری فارس گفت: در ۴۰ سالگی حماسه بزرگ دفاع مقدس آلبوم سرود چلچله خوانی به پیشگاه حماسه سازان هنر بزرگ دفاع و مقاومت تقدیم می شود.

او، بیان کرد: با فضای خاص ناشی از بیماری کرونا به جای برنامه اجرایی سراغ فضای مجازی و تولید محصول رفتیم.

علیزاده تصریح کرد: آلبوم سرود چلچله خوانی شامل سرودهای حماسی و انقلابی است که در واحد موسیقی حوزه هنری فارس تولید شده و با همکاری بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس و کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان منتشر می شود.

مسئول موسیقی حوزه هنری فارس ادامه داد: در این آلبوم اشعاری از سید محمد امین جعفری حسینی، غلامرضا کافی، عظیم زارع، قاسم صرافان، میلاد عرفان پور، هادی فردوسی و هاشم کرونی بوده که با حضور گروه‌های مصباح الهدی و طاها از لارستان، ثامن الائمه بچه‌های آباده، شعله نی ریز و نیایش شیراز اجرا شده است.

او، افزود: آهنگسازی و تنظیم این قطعات را هنرمندانی چون محمد شادفر، نادر کامرانی، محسن ناحی، علیرضا نیک خو، بهنام محمدبیگی و حمیدرضا باقری بر عهده داشته‌اند که  از چهره‌های توانمند عرصه موسیقی و سرود استان هستند.

علیزاده اضافه کرد: حوزه هنری فارس ۳ اثر دیگر نیز تولید کرده که انتظار می رود بتوانیم در ماه‌های آتی همه این آثار را به سمع و نظر مخاطبان فهیم موسیقی فارس برسانیم.

انتهای پیام/ت

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.