سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

کاربران به مناسبت آزادی زندانیان جرایم غیرعمد نوشتند؛

آزادی ۲۵۷۴ زندانی و سکوت مطلق وطن‌فروشان

کاربران فضای مجازی با انتشار توئیت‌هایی در فضای مجازی از آزادی ۲۵۷۴ زندانی جرایم غیرعمد توسط سازمان بنیاد مستضعفین ابراز خرسندی کردند.

به گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، این روزها افراد بسیاری هستند که به دلیل جرایم غیرعمد و وضعیت  اقتصادی نابسامان به خاطر بدهکاری‌هایی حتی با مبالغ بسیار پایین از خانواده‌هایشان جدا شده و به دلیل شکایت‌های شخصی ناچارا در زندان‌های سراسر کشور به سر می‌برند.

چندی پیش رئیس بنیاد مستضعفان، در اقدامی خیرخواهانه و خداپسندانه از آزادی زندانیان جرایم غیر عمدی خبر داد که بدهی یا حکم پرداختی آنان زیر ۵۰ ملیون تومان بود که بنابراین با تصمیم‌گیری و همکاری خیرین کشور و اختصاص ۵۰ میلیارد تومان به این کار، به دنبال توافق با سازمان زندان‌ها، روز ۲۴ تیر سرانجام ۲۵۷۴ زندانی جرایم غیرعمد که بنابر آمار گفته شده ۹۰ درصد آنان متأهل بودند آزاد شده و به آغوش خانواده برگشتند.

هرچند این اتفاق خوشایند و مبارک با سکوت مطلق رسانه‌های خارجی و وطن‌فروشانی که خود را دلسوز حقوق مردم می‌دانند همراه و در میان سیاه‌نمایی در موضوع داغ روز گذشته گم شد اما بسیاری از کاربران شبکه‌های اجتماعی با انتشار پست‌هایی در حساب‌های توئیترشان با داغ کردن هشتگ بنیاد مستضعفان، از این اقدام خداپسندانه ابراز خرسندی و رضایت کردند.

در ادامه، برخی از توئیت‌های کاربرای را مشاهده می‌کنید.

 

 


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۴
در انتظار بررسی: ۰
ناشناس
۱۱:۰۷ ۲۷ تير ۱۳۹۹
کار خداپسندانه است خدا موفق تان دارد .
ناشناس
۰۹:۰۴ ۲۷ تير ۱۳۹۹
در هر کشوری بدترین جرم وطن فروشی و خیانت است جز ایران که سلبریتی هایی که از جیب مردم به جایی رسیدند با وطن فروشی کسب و کار می‌کنند و گرین کارت می گیرند.
آه این مردم مظلوم دامن همه آنها را خواهد گرفت.
ناشناس
۰۹:۰۴ ۲۷ تير ۱۳۹۹
خداروشکر
ناشناس
۰۰:۱۲ ۲۷ تير ۱۳۹۹
درود بر شرفتون