سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان ایلام خبرداد؛

کشف بیش از ۶۶ هزار انواع قرص روان گردان در ایلام

سرهنگ عزت اله متین فر از کشف تعداد ۶۶ هزار و ۸۱۲ عدد انواع قرص مخدر و روان گردان در شهر ایلام خبر داد.

سرهنگ عزت اله متین فر رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان ایلام در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام ؛  اظهار داشت:در پی دریافت گزارشات مردمی مبنی بر فعالیت اعضای یک باند تهیه و توزیع قرص‌های روان گردان، ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان موضوع را به صورت ویژه در دستور خود قرار دادند.

او  افزود: در راستای بررسی و صحت و سقم موضوع، با تشکیل چند اکیپ از ماموران مجرب فعالیت اعضای این باند به طور نامحسوس مورد رصد قرار گرفت.

متین فر ادامه داد: پس از تلاش فراوان مشخص شد، اعضای یک باند ۳ نفره در زمینه تهیه و توزیع انواع شربت و قرص‌های مخدر و روان گردان در پوشش مغازه عطاری فعالیت می‌کنند.

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان، تصریح کرد: پس از هماهنگی با مقام قضائی، در یک عملیات موفق پلیسی با استفاده از چند اکیپ از ماموران بطور همزمان در بازرسی از مغازه عطاری و منزل محل فعالیت این باند تعداد ۶۶ هزار و ۸۱۲ عدد انواع قرص مخدر و روان گردان و ۴۱ هزار و ۲۵۰ سی سی شربت متادون کشف شد.

سرهنگ متین فر با اشاره به اینکه ۲ نفر از اعضای این باند دستگیر و دستگیری سرکرده آن‌ها در دستور کار پلیس قرار دارد، گفت: در این راستا پرونده قضائی تشکیل و ۲ متهم دستگیر شده جهت سیر مراحل قانونی به دادسرا معرفی شدند.

انتهای پیام / غ

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.