سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

آغاز تغییر تعرفه تاکسیمتر‌ها در مشهد

مدیرعامل سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهرداری مشهد گفت: عملیات اجرایی تغییر تعرفه تاکسیمتر‌ها و نرخ گذاری جدید کلیه خطوط آغاز شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، احمد محبی مدیرعامل سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهرداری مشهد گفت: با نهایی شدن افزایش نرخ سالانه کرایه تاکسی ها، عملیات اجرایی تغییر تعرفه تاکسیمتر‌ها و نرخ گذاری جدید کلیه خطوط و مبادی ورودی شهر از روز گذشته ۲۵ تیرماه آغاز و طبق جدول زمانبندی تا سه مرداد ماه به پایان خواهد رسید.

او افزود: شبکه‌های بیسیم و خودرو‌های آژانس‌ها ۲۵ و ۲۶ تیرماه، تاکسی‌های گردشی، خطوط شهری و تاکسی‌های ون ۲۷ تا ۳۰ تیر، مبادی ورودی "فرودگاه، راه آهن و پایانه مسافربری" ۳۱ تیر تا یک مرداد می‌توانند با مراجعه به بولوار شهدای تاکسیرانی جنب پمپ گاز شرکت تعاونی تاکسیرانی از ساعت هشت الی ۱۳ و از ساعت ۱۷ الی ۲۰ نسبت به تغییر تعرفه تاکسیمتر خود اقدام کنند.

مدیرعامل سازمان تاکسیرانی شهرداری مشهد ادامه داد: تاکسیرانان توجه داشته باشند در هنگام مراجعه به محل تغییر تعرفه حضور مالک یا کمکی به همراه اصل پروانه بهره برداری الزامی است و از طرفی با توجه به لزوم رعایت پروتکل‌های بهداشتی و حفظ فاصله گذاری اجتماعی ضروری است تاکسیرانان به هیچ وجه تنظیم تاکسیمتر خود را به روز‌های پایانی موکول نکنند.

محبی بیان کرد: تاکسی‌هایی که در موعد مقرر نسبت به تغییر تعرفه خود اقدام نکنند، می‌توانند در آخرین فرصت یعنی دو الی سه مرداد ماه نسبت به تغییر تعرفه خود اقدام کنند، در غیر این صورت پس از پایان طرح، ناوگانی که نسبت به تغییر تعرفه خود اقدام نکرده باشند توسط عوامل بازرسی سازمان اعمال قانون خواهند شد.
 
انتهای پیام//ف.ش
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.