سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

آغاز فصل خرید گندم به صورت رسمی در البرز

اولین محموله گندم در بیست و پنجم خرداد ماه امسال و در کمیسیون خرید تضمینی گندم شهرستان اشتهارد خریداری و به صورت رسمی فصل خرید گندم آغاز شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از البرز،محمود مرادی، معاون بازرگانی اداره کل غله و خدمات بازرگانی استان البرز با بیان این که اولین محموله گندم در بیست و پنجم خرداد ماه امسال و در کمیسیون خرید تضمینی گندم شهرستان اشتهارد خریداری و به صورت رسمی فصل خرید گندم آغاز شد، گفت: پیش‌بینی می‌شود فصل خرید گندم و کلزا در استان، قبل از مرداد ماه امسال به پایان برسد.

معاون بازرگانی اداره کل غله و خدمات بازرگانی البرز در خصوص مطالبات کشاورزان استان افزود: در بخش خرید توافقی کلیه مطالبات کشاورزان استان یعنی بیش از ۵۷۱ میلیارد ریال پرداخت شده و در خرید تضمینی نیز بیش از ۷۰ درصد مبالغ کشاورزان استان که بیش از ۵۴ میلیارد ریال بوده پرداخت شده و مابقی با کمترین فاصله ممکن پرداخت خواهد شد.

معاون بازرگانی غله البرز در خصوص فصل خرید امسال در استان البرز گفت: ۶ مرکز خرید تضمینی گندم در البرز مستقر هستند تا کشاورزان عزیز استان در حمل گندم در فصل برداشت گندم مشکلی نداشته باشند.

انتهای پیام/ ر . خ

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.