سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

ابتلای شهردار کرمان به کرونا

مدیر ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری کرمان از ابتلای سید مهران عالم زاده شهردار به کرونا خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، سلمان متحدین مدیر ارتباطات و امور بین الملل شهرداری کرمان از ابتلای سید مهران عالم زاده شهردار کرمان به بیماری کرونا خبر داد و گفت: دو شب پیش به شهردار کرمان اعلام شد که تست تشخیصی وی مثبت شده و به کرونا مبتلا هستند.

او افزود: شهردار کرمان اکنون در منزل در حال استراحت هستند و هیچ علائمی ندارند و تا زمانی که تست تشخیصی وی منفی نشود در ایزوله خانگی قرار خواهند داشت ضمن آنکه باید عنوان کرد شهردار از منزل کارهای شهرداری را پیگیری و دستورات لازم را صادر می‌کنند.

مدیر ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری کرمان به ابتلای یکی از معاونین شهردار کرمان به کرونا نیز اشاره و تصریح کرد: دادگر معاون مالی و اقتصادی شهردار کرمان نیز مدتی پیش به کرونا مبتلا شدند که تقریباً شنبه هفته آینده ۱۴ روز دوران بیماری وی نیز تمام خواهد شد و می‌توانند در محل کار خود حضور پیدا کنند، ضمن آنکه باید عنوان کرد آقای دادگر هم علائم شدیدی از بیماری را نداشته و در منزل دوران نقاهت خود را می گذرانند.

او تاکید کرد: خوشبحتانه همه این اتفاقات بعد از راه‌اندازی سامانه اتوماسیون شهرداری رخ داد و این سامانه قابلیت اپلیکیشن موبایل داشته لذا ابتلای شهردار و معاون وی هیچ خللی در کارهای شهرداری ایجاد نکرده است.

متحدین جمعیت خانواده شهرداری کرمان را ۴ هزار نفر اعلام کرد و افزود: طبیعی است که شیوع کرونا در شهر کرمان، خانواده ۴ هزار نفری شهرداری را تا حدودی درگیر کند اما خوشبختانه افرادی که از این خانواده به کرونا مبتلا شده باشند، دارای حال عمومی خوب بوده و مورد بد حالی تاکنون گزارش نشده است.

انتهای پیام/ب

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.