سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

تجلیل از بانوان شاغل مخابرات منطقه کرمانشاه

به مناسبت بزرگداشت هفته عفاف و حجاب از تعدادی از بانوان شاغل در مخابرات منطقه کرمانشاه تجلیل به عمل آمد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه؛ قبادیان مدیر مخابرات منطقه کرمانشاه  از خواهران همکار که در عرصه ترویج حجاب و عفاف و علوم قرآنی و معارف دینی نقش آفرینی داشته اند تقدیر کرد.

او در سخنانی به نقش تاًثیر گذار و ارزنده‌ی رعایت حجاب و ارزش‌های والای دینی و اسلامی اشاره کرد و گفت : واقعه مسجد گوهرشاد به عنوان نقطه عطفی در تاریخ ایران اسلامی جاودانه شدچرا که نشان داد زنان این مرز و بوم بر سر آرمان‌های دینی و عقیدتی خود تا پای جان می‌ایستند و ذره‌ای از عقاید برحق خود کوتاه نمی‌آیند.

او گفت: حجاب معنای بسیار وسیع و جامعتری دارد که فقط به پوشش ظاهری محدود نمی‌گردد بلکه نمادی از تهذیب درونی زنان جامعه اسلامی است.

قبادیان ادامه داد: حجاب این پیام را به جامعه می‌دهد که پوشش کامل زنان هیچ گونه محدودیتی در حضور پررنگ آنان در جامعه و حتی مناصب مدیریتی ایجاد نمی‌کند و این موضوع به خوبی در نظام مقدس جمهوری اسلامی آشکار است وپس ازپیروزی انقلاب اسلامی این مهم به صورت گسترده درتمامی لایه‌های جامعه نمایان است.

او رعایت حجاب وشعائردینی درمخابرات رایک ارزش خواند وافزود: بحمدالله درشرکت مخابرات ایران و به خصوص مخابرات منطقه کرمانشاه به رعایت حجاب وعفاف توجه ویژه‌ای می‌شود.

انتهای پیام/د

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.