سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مدیرکل امور بیمه شدگان تامین اجتماعی خبر داد؛

واریز بیمه بیکاری اردیبهشت در روزهای آینده

شکوری گفت: چند روز گذشته اسامی مشمولان بیمه بیکاری به خزانه ارسال شده است و در روز‌های آینده پرداخت اردیبهشت هم صورت می‌گیرد.

مهدی شکوری مدیر کل امور بیمه شدگان تامین اجتماعی در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه رفاه و تعاون گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره آخرین وضعیت از پرداخت بیمه بیکاری کرونا، اظهار کرد: اردیبهشت ۳۳۱ هزار نفر اسامی را که مشمول بودند ارسال کردیم.

وی با بیان اینکه صحت سنجی شماره حساب‌ها انجام شده است، گفت: فقط در خصوص اعتبار کمی دچار کمبود بودیم و همین باعث تعلل شد، اما خوشبختانه این کمبود در اعتبارمان رفع شده است.

شکوری ادامه داد: چند روز گذشته اسامی به خزانه ارسال شده است و در روز‌های آینده پرداخت اردیبهشت هم صورت می‌گیرد.

وی با بیان اینکه ۱۲۸۶ میلیارد تومان بودجه‌ای بود که برای اردیبهشت ماه تخصیص داده شده بود، افزود: هنگام پرداخت متوجه شدیم که به ۱۳۴۳ میلیارد تومان بودجه لازم است و به همین تامین بودجه کمی زمان را طولانی کرد.

شکوری درباره پرداخت بیمه بیکاری در ماه‌های اسفند و فروردین، گفت: ماه اسفند ۲۴۱ هزار نفر مشمول شدند که بیمه بیکاری به ۲۱۳ هزار نفر پرداخت شده و مراحل تکمیلی برای واریز بیمه بیکاری به افرادی که هنوز دریافت نکردند، در حال طی شدن است و تعدادی نیز جدید به لیست اضافه شده‌اند که آن‌ها نیز بعد از بررسی واریز می‌شود.

مدیر کل امور بیمه شدگان تامین اجتماعی بیان کرد: برای فروردین به ۴۴۶ هزار نفر بیمه بیکاری پرداخت شده است که تعدادی مانده که درصدد تکمیل لیست فروردین هستیم. دلیل اینکه هنوز برای برخی از افراد واریز نشده آن است که یا شماره حساب خود را وارد نکردند و یا شماره شبا را به اشتباه در سامانه ثبت کردند. همچنین برخی در اداره‌های کار به صورت حضوری ثبت نام کردند و تا وارد کردن اسم آن‌ها در سامانه کمی زمان برده است.

شکوری افزود: مبلغ بیمه بیکاری مصوبه ستاد ملی مبارزه با کرونا است و هیچ ارتباطی به تامین اجتماعی ندارد و رقمی که ستاد ملی مصوب کرده را ما به حساب مشمولان واریز کردیم.

انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱۳
در انتظار بررسی: ۰
ملیحه
۲۳:۱۵ ۰۲ دی ۱۳۹۹
با سلام،من از۲۰فروردين بيکارشدم ،گفتن فروردین اردیبهشت ودولت پرداخت میکنه،آخه چراپرداخت نکرد،،دولت یعنی واقعامحتاج پول مردم شده دولت،اونا که همیش دارن،به ماميرسه ندارن،واقعا که
حجت اله منصوری کیان
۱۱:۴۵ ۰۶ مهر ۱۳۹۹
سلام من اردیبهشت درخواست بیمه بیکاری دادم نه اینکه هیچ پرداختی نشد بیمه ام قطع شده تامین‌اجتماعی پاسخ گو نیست
احمد
۰۲:۲۲ ۰۴ مهر ۱۳۹۹
واریز‌اسفند‌وفروردین‌واردیبهشت‌چه‌تاریخی‌وروز‌کی‌می‌شود‌۷ماه‌شود
ناشناس
۱۷:۵۵ ۳۰ شهريور ۱۳۹۹
این داستان همچنان ادامه دارد....
ناشناس
۱۸:۰۱ ۰۴ شهريور ۱۳۹۹
دروغ همشه دروغ
کاظم عنایتی نژاد
۰۱:۴۳ ۳۰ مرداد ۱۳۹۹
سلام اینجانب 4ماه که بیکارم ونمیدونم چگونه مخارج زندگیم راتامین کنم چرا بعد از 4ماه هنوز هیچی مشخص نشد دوماه پیش گفتن شماره شبا رابفرستید که این کارهم انجام دادم ولی متاسفانه خبری نشد خواهشا پیگیری کنید نیازمندیم باتشکر
محمد
۲۰:۳۲ ۲۸ مرداد ۱۳۹۹
۲۷تیر ماه گفتن روزهای آینده بیمه اردیبهشت ماه واریز میشه الان ۲۸ مرداد هستش هنوز واریز نشده این روزهای آینده کی میرسه بگین ما هم بدونیم
زهرا عسگری
۱۳:۰۷ ۲۵ مرداد ۱۳۹۹
من 10 اردیبهشت بیكار شدام و اكنون یك و ماه و نیم است شماره حساب ارسال كردم امام هنوز پولی واریز نشده
احسان ریسی
۱۴:۵۲ ۱۷ مرداد ۱۳۹۹
واقعن بودجه ندارید
ناشناس
۱۶:۴۹ ۱۴ مرداد ۱۳۹۹
حق خودمونم نمی خوان بعد از ۴ ماه بهمون بدن
arat
۱۹:۲۸ ۲۷ تير ۱۳۹۹
سلام
بیمه بیکاری که از طریق سامانه وزارت کار ثبت نام شده و به حساب افراد واریز میشه مربوط به اسفند، فروردین و اردیبهشت ماه هست.
کسایی که بیکاری شون همچنان ادامه داره و میخوان از این حق قانونی استفاده کنند، باید چیکار کنن؟ لازمه مجدد در همون سامانه ثبت نام کنند یا خیر؟
به اداره کار مراجعه کردم اما اونها هم نمی دونن باید چیکار کرد.
ممنون اگه پیگیری کنید.
ناشناس
۱۶:۴۸ ۲۷ تير ۱۳۹۹
سلام
کسی میدوته حق بیمه بیکاری خراد به بعد و چجوری باید پیگیری کنیم
این سه ماه گفتن برای کرونا هستش حالا از این به بعد چی میشه باید حضوری بریم وزارت کار مدارک بدیم یا اینکه توهمون سامانه که ثبت نام کردیم خودشون الباقی واریز میکنن؟
ناشناس
۱۲:۵۰ ۲۷ تير ۱۳۹۹
الان دقیقا چقدر میخوان واریز کنن
پس خرداد چی
الان آخر تیریم
چقدر بی برنامه اید