سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

تعطیلی واحد‌های صنفی پرخطر در مازندران

واحد‌های صنفی پرخطر در شهرستان‌های در وضعیت قرمز مازندران تا اطلاع ثانوی تعطیل است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ،سرهنگ محمد باقرزاده رئیس اداره نظارت بر اماکن عمومی فرماندهی انتظامی مازندران، گفت: با توجه به شروع موج دوم شیوع بیماری کرونا در سطح کشور و وضعیت حاد این بیماری در شهرستان‌های تابعه استان، برابر اعلام ستاد مبارزه با بیماری کرونا استان مازندران در وضعیت قرمز قرار دارد.

او افزود: به منظور پیشگیری از شیوع این بیماری، صنوف پرریسک همانند تالار‌های پذیرایی در شهرستان‌هایی که در وضعیت قرمز قرار دارند تا اطلاع ثانوی تعطیل است.

سرهنگ باقرزاده با اشاره به این که اتخاذ هرگونه تصمیمی در این رابطه به عهده فرمانداران شهرستان‌ها به عنوان رئیس ستاد می‌باشد، گفت:در صورت نیاز به تعطیلی سایر واحد‌های صنفی تصمیمات لازم اتخاذ خواهد شد.

او با بیان این که گشت‌های نظارتی با حضور نمایندگان ادارات اماکن، بهداشت، صنعت، معدن و تجارت، اتاق اصناف و اتحادیه‌های مرتبط خبر داد و افزود: در این مدت وضعیت فعالیت کلیه صنوف به ویژه صنوف پرخطر مورد بازدید قرار گرفته و در صورت مشاهده هرگونه تخلف و یا عدم رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی، با واحد مورد نظر برابر مقررات برخورد خواهد شد.

انتهای پیام/س
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.