سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اعلام ویژه برنامه های غدیر در مشهد

دبیر بنیاد بین المللی غدیر گفت: برنامه‌های شعائری، مناسکی و معارفی جهت برپایی گسترده جشن‌های دهه ولایت برنامه ریزی شده است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، سعید آخوندی دبیر بنیاد بین المللی غدیر گفت: راه اندازی کارناوال‌های شادی و مداحی‌های سیار، برپایی ۶۰۰ ایستگاه صلواتی در مشهد و ۶۰۰ ایستگاه در شهرستان ها، تزئین مغازه ها، نصب پرچم در محلات و سردر منازل، نور افشانی در شب عید غدیر، محلات و خیابان‌های اصلی شهر را گل آرایی کنیم.

او افزود: یک میلیون اکرام و احسان علوی پیش بینی شده است که احتمال میدهیم با کمک‌های خیرین و نهاد‌ها این عدد افزایش پیدا کند.

 آخوندی ادامه داد: شهر آرایی، چراغانی و آذین بندی ورودی شهرها، میادین اصلی به ویژه میادینی که به نام امیر المؤمنین (ع) و همچنین تبلیغ در بیلبورد‌های شهری از اقداماتی است که در ابتدا و طول دهه برگزار می‌شود.

او تصریح کرد: اجرای ۶۰۰ مراسم در ۶۰۰ نقطه مشهد مقدس و شهرستان ها، ویژه برنامه کودک و نوجوان، دو مسابقه حفظ خطبه غدیر و برداشت‌ها از خطبه غدیر و چاپ ۵۰۰ هزار نسخه خطبه غدیر و انتشار آن برگزار می‌شود.

دبیر بنیاد بین المللی غدیر با بیان اینکه دهه ولایت امسال با شرایط بیماری کرونا عجین شده است و با توجه به مشکلات اقشار متوسط و ضعیف جامعه تاکید کرد: کسانی که توانمندی کمک و یاری به نیازمندان را دارد و صاحب خانه‌هایی که اجاره خانه نگیرد و یا تخفیف به مستاجران دهد، می‌توانند عضو نهضت خدمت رسانی شوند.

بیشتر بخوانید:


حجت الاسلام آخوندی اظهار کرد: کاروان همراه با گنبد نمادین، پرچم امیر المومنین (ع) و خادمین حرم امام علی (ع) در شهرستان‌هایی که اهل تسنن وجود دارد با نام لواء امیرالمومنین (ع) حرکت می‌کند.

او برنامه‌های معارفی ویژه دهه ولایت را برگزاری پویش‌ها و تولید محتوا و پاسخ به شبهات غدیر در فضای مجازی عنوان کرد و افزود: طی ۱۰ شب،۱۰ مراسم در ۱۰ محله با پوشش رسانه‌ای را برای محلات داشته باشیم و فضای شاد ایجاد کنیم که تبسم و شادی بسیار سفارش شده است.

انتهای پیام//ف. ح
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
ناشناس
۱۵:۲۰ ۲۵ تير ۱۳۹۹
کرونا فقط موقع تعطیلی مشاغل خطرناکه!!!