سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

گل محمدی: دیدار سختی مقابل فولاد داریم/ از کلمه استعفا استفاده نکرده ام

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس تهران گفت: مربیگری کردن برای پرسپولیس برای هر مربی افتخار بزرگی است و در صحبت‌های گذشته ام از کلمه استعفا استفاده نکرده ام.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، یحیی گل محمدی، سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس تهران در نشست خبری پیش از دیدار این تیم مقابل فولاد خوزستان اظهار کرد: هفته به هفته حساسیت بازی‌ها بیشتر می‌شود و با توجه به شرایطی که در جدول داریم و وضعیت فولاد، فکر می‌کنم هر ۲ تیم برای کسب سه امتیاز انگیزه‌های زیادی داشته باشند. دیدار سختی برای هر ۲ تیم خواهد بود و بازی خوبی خواهیم داشت.

او افزود: فولاد یکی از تیم‌های خوب لیگ است و  سرعت خیلی خوبی دارد. انشاالله که بتوانیم از میزبانی خود استفاده کنیم و ۳ امتیاز را بدست آوریم. خیلی دوست داریم هر چه سریع‌تر به قهرمانی نزدیک و نزدیک‌تر شویم. هر چند هواداران ما در ورزشگاه نیستند و دوست داشتیم بازی با فولاد را با حضور هواداران برگزار کنیم، اما این اتفاقات افتاد و ما از این نعمت بزرگ محروم هستیم.

گل‌محمدی ادامه داد: نادری، امیری و عالیشاه به تازگی تمرینات خود را شروع کرده‌اند، اما فکر می‌کنم به آمادگی صد درصدی نرسیده‌اند. در بازی گذشته مقابل ماشین سازی به دلیل آسیب‌دیدگی ۵ - ۶ بازیکن با لیست متفاوتی در زمین حاضر شدیم. کریستین اوگاسونا هم تاکنون نتوانسته به ایران برگردد و کامیابی نیا نیز محروم بود، اما مقابل فولاد حضور دارد.

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس درباره اینکه آیا او تهدید به استعفا کرده است یا خیر خاطر نشان کرد: در آن مصاحبه به هیچ وجه اسم استعفا  را نیاوردم و چنین صحبتی مطرح نشد. متاسفانه این موضوع برداشت مصاحبه کننده بود. من از کلمه استعفا استفاده نکردم. کار کردن و مربیگری کردن برای پرسپولیس برای هر مربی افتخار بزرگی است و من هیچ وقت چنین صحبتی نکرده ام.


بیشتر بخوانید


وی درباره اظهارات گابریل کالدرون سرمربی سابق پرسپولیس گفت: در اینکه بازیکنان خیلی خوبی داریم، شکی وجود ندارد. آن‌ها قهرمان تربیت شده‌اند و قهرمانی در خونشان است. برای صحبت‌های کالدرون ارزش قائل هستم و نمی‌توانم نسبت به این صحبت‌ها نظر بدهم. هر مربی ایده خودش را دارد و بازیکنان هم اصلی‌ترین فاکتور باشگاه هستند که با جنگیدن و مبارزه کردن تیم را به موفقیت می‌رسانند.

گل‌محمدی در مورد زمان قطعی شدن قهرمانی پرسپولیس بیان کرد: این موضوع بستگی به نتایج بازی‌های خودمان دارد و برای همین برای رسیدن به پیروزی در هر بازی تمرکز می‌کنیم. اما با توجه به وضعیت جدول فکر می‌کنم اگر ۲ برد دیگر کسب کنیم قهرمانی ما مسجل می‌شود و اگر فولاد و نساجی را شکست دهیم به طور قطع قهرمان می‌شویم.

سرمربی پرسپولیس در پایان در باره دیدار‌های باقی مانده لیگ قهرمانان آسیا اظهار داشت: لیگ قهرمانان آسیا از ۲۴ شهریور تا ۱۲ مهرماه در قطر برگزار می‌شود. پس از پایان لیگ ۲ هفته بیشتر فرصت نداریم که این موضوع کار ما را سخت می‌کند. در این زمان کوتاه باید هم به تیم استراحت بدهیم و هم در نقل و انتقالات شرکت کنیم. فکر می‌کنم واقعا شرایط سختی را باید تحمل کنیم و با توجه به وضعیت آب و هوایی و گرمای قطر باید برنامه ریزی خیلی فشرده‌ای را انجام دهیم.

انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.