سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

امام جمعه شهرستان آبدانان خبر داد؛

استقرار و ایجاد امنیت و انضباط ترافیکی از وظایف نیرو‌های نظامی

حجت الاسلام حاجیلری گفت:استقرار و ایجاد امنیت و انضباط ترافیکی از وظایف نیرو‌های نظامی و انتظامی است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام ؛ امام جمعه شهرستان آبدانان، شهردار و اعضای شورای شهر آبدانان در دیدار با رئیس پلیس راهور شهرستان از تلاش و عملکرد مقتدرانه پلیس در برقراری انضباط ترافیکی تقدیر و تشکر کردند.

 حجت الاسلام حسین حاجیلری  امام جمعه شهرستان آبدانان در دیدار با ستوان یکم ابوذرنبی نیا  از عملکرد مقتدرانه پلیس در راستای ارتقاء امنیت اجتماعی و ترافیکی تشکر و قدردانی کرد.

او افزود:استقرار و ایجاد امنیت و انضباط ترافیکی از وظایف نیرو‌های نظامی و انتظامی است که در این راستا از زحمات آنان بخصوص پلیس راهور که با تلاش شبانه روزی و با اقتدار و صلابت عمل می‌کنند تقدیر و تشکر می‌کنیم.

حجت الاسلام حاجیلری ادامه داد: با اقدامات موثر و تلاش‌های مجدانه کارکنان راهور، شاهد ترافیک بسیار روان و قانونمندی در بین شهروندان هستیم، که این روند باعث ایجاد نظم، امنیت و قانونمداری در جامعه خواهد شد.

او اضافه کرد: امنیت موجود در کشور ایران اسلامی قابل قیاس با هیچ کشوری نیست و به برکت نظام مقدس جمهوری اسلامی و رهبری مقام معظم رهبری (مد ظله العالی) و جانفشانی کارکنان بی ادعای ناجا، وجود امنیت پایدار قابل لمس برای تمامی شهروندان می‌باشد.

حجت الاسلام حاجیلری با قدردانی از مجموعه راهور شهرستان در گسترش آرامش ترافیکی، بیان کرد: عزت و صلابت ناجا دشمن شکن است و لرزه بر پیکر مجرمان انداخته و پلیس مقتدرانه و متعهدانه و با پشتوانه و حمایت مردمی امنیت آفرینی می‌کند.

گفتنی است در پایان این دیدار که با حضور اعضای شورای شهر و در شهرداری شهرستان برگزار شد با اهداء لوح سپاس از زحمات ستوانیکم نبی نیا تقدیر بعمل آمد.

انتهای پیام/ د

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.