سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

تخصیص ۲۳۵ میلیارد تومان اعتبار برای خراسان شمالی

استاندار خراسان شمالی از تخصیص ۳۵ میلیارد تومان اعتبار در بخش ورزش و امضا تفاهم نامه‌ای به ارزش ۲۰۰ میلیارد تومان در حوزه نوسازی مدارس خبرداد .

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بجنورد ،   هدف از این نشست ایجاد بستر‌های لازم برای سرمایه گذاری و توسعه اقتصادی، ایجاد تمهیدات لازم برای برقراری پرواز‌های استان به کشور ترکمنستان بود.

در دیدار استاندار با معاون دیپلماسی وزیر امور خارجه  ، شجاعی خواستار تسهیل صدور روادید متقاضیان پرواز بجنورد-عشق آباد شد.

 شجاعی در خصوص برقراری پرواز مسیر بجنورد-عشق آباد گفت : در خصوص برقراری این پرواز درخواستی از استان خراسان شمالی به همراه نامه وزارت امور خارجه از طریق سفیر جمهوری اسلامی ایران در عشق آباد برای مسوولان کشور همسایه ارسال شده که اکنون منتظر دریافت پاسخ آنان هستیم.

او  ادامه داد: با توجه به اینکه در حال حاضر هیچ پروازی بین ایران و ترکمنستان برقرار نیست با دستور وزیر کشور برای ایجاد هماهنگی‌های لازم برقراری این پرواز نشستی برگزار شد و البته کمی نگران هستیم که شانس این پرواز از استان ما گرفته شود.

او  تاکید کرد : برقراری این پرواز نقش ارزنده‌ای در زمینه توسعه صنعت توریست و پیشرفت روابط اقتصادی استان با سایر کشور‌ها و در کشور می‌شود.

دیدار استاندار خراسان شمالی با وزیر ورزش و جوانان با امضای تفاهم نامه ایربه ارزش ۳۵۰ میلیارد ریال برای تکمیل پروژه‌های دارای پیشرفت فیزیکی بالا همراه بود که شجاعی در این نشست تکمیل پروژه‌های ورزشی را مطالبه بحق مردم استان دانست و گفت : تکمیل پروژه‌های ورزشی مصوب سفر، سالن ۶ هزار نفری بجنورد و پروژه‌های با پیشرفت فیزیکی بالای ۸۰ درصد از جمله درخواست‌های مردم استان است.


بیشتر بخوانید :


نتیجه دیدار محمدعلی شجاعی با رئیس سازمان نوسازی، تجهیز و توسعه مدارس کشور امضای تفاهم نامه‌ای به ارزش ۲ هزار میلیارد ریال بود که شجاعی در این خصوص توضیح داد: سهم استان و سازمان نوسازی کشور هر یک ۱۰۰ میلیارد تومان می‌باشد که ارزش اراضی با کاربری آموزشی واگذار شده از سوی راه و شهرسازی و شهرداری‌های به آموزش و پرورش استان ۸۰ میلیارد تومان می‌باشد و ۲۰ میلیارد باقیمانده از اعتبارات استانی تامین می‌شود.

دیدار با رئیس سازمان پزشکی قانونی کشور و بررسی مسائل و مشکلات استان در این حوزه و در ادامه دیدار با رئیس سازمان زندان‌ها و اقدامات تامینی و تربیتی کشور آخرین ماموریت کاری استاندار خراسان شمالی  در این سه روز بود که در این نشست بر حمایت سطح ملی برای ارتقای سطح زندان‌های استان و حمایت از خانواده‌های زندانیان با تاکید بر ایجاد اشتغال بر زندانیان تاکید شد.

انتهای پیام/ه 

 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.