سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

بخشی از اعتبارات سفر رییس قوه قضاییه به کرمان وصول شد

معاون مالی دادگستری کل استان کرمان گفت: در سفر رییس قوه قضاییه به کرمان ۴۵۷ میلیارد ریال اعتبار برای پروژه‌های عمرانی، تجهیزات و تعمیرات مصوب شده است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان،  محمدحسین زاده کافی معاون مالی پشتیبانی دادگستری کرمان گفت: تاکنون احداث شش پروژه عمرانی از محل مصوبات سفر رییس قوه قضائیه آغاز و قسط اول اعتبارات نیز وصول شده است.

او افزود: حسب دستور پارسال رییس کل دادگستری استان، مبنی بر صرفه جویی و نگهداری از اموال، معاونت مالی، پشتیبانی و عمرانی با بازسازی تجهیزات فرسوده از قبیل صندلی اداری، میز، کمد بایگانی، فایل و ... بیش از چهار میلیارد ریال صرفه جویی کرده است.

زاده کافی به ساماندهی حساب‌های سپرده دادگستری استان اشاره کرد وبیان داشت:وضعیت به گونه‌ای بود که بیش از شصت حساب حوزه‌های قضایی مسدود و یک حساب متمرکز در بانک مرکزی جمهوری اسلامی افتتاح شده است.

او گفت: با تمرکز حساب‌های سپرده، پرداخت وجوه سپرده با سرعت بیشتر و امکان نظارت بیشتر ممکن شده است.

معاون مالی دادگستری استان به تکمیل پروژه‌های عمرانی نیمه تمام که بیش از دوسال از شروع ساخت آن‌ها گذشته نیز اشاره کرد و افزود:این پروژه‌ها به عنوان بخشی از اقدامات انجام شده در معاونت مالی، پشتیبانی و عمرانی دادگستری کل استان کرمان انجام شدند.

او اظهار داشت: ساماندهی حساب‌های درآمدی و اضافه شدن بیش از ده هزارمترمربع به فضا‌های اداری دادگستری استان کرمان نیز در سال گذشته انجام شده است.

زاده کافی تصریح کرد: امسال استقرار سامانه جدید اموال و دو سامانه زیرساختی دیگر جهت صرفه جویی در اعتبارات در حال برنامه ریزی و اجرا است.

زاده کافی راه اندازی مجتمع رفاهی تفریحی شهدای مدافع حرم قوه قضائیه، شروع پروژه‌های عمرانی مصوبات سفر رییس قوه قضائیه به استان کرمان و تکمیل و بهره برداری از هفت پروژه نیمه تمام دادگستری استان کرمان را از دیگر برنامه‌های پیش روی دادگستری کل استان کرمان برشمرد و گفت: سعی داریم تا با بهره برداری از مجتمع رفاهی تفریحی شهدای مدافع حرم قوه قضائیه در سال ۹۹ بخشی از نیاز‌های رفاهی همکاران از جمله ورزشی، تفریحی، آموزشی و فرهنگی مرتفع و با ارتقاء خدمات کلینیک فوق تخصصی شهید بهشتی دغدغه همکاران در بخش درمانی نیز مرتفع شود.

معاون مالی دادگستری استان کرمان اظهارداشت: موارد دیگری از جمله تکمیل استخر، منازل سازمانی و دیگر موارد در دستور کار معاونت مالی، پشتیبانی و عمرانی دادگستری کل استان کرمان است.

انتهای پیام/س

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.