سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مراسم اختتامیه مسابقات سوپر لیگ کاراته به تعویق می‌افتد

فدراسیون کاراته در نظر دارد با توجه به شیوع ویروس کرونا فعلا مراسم اختتامیه سوپر لیگ و لیگ کاراته را برگزار نکند.

به گزارش خبرنگار کشتی و رزمی گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، تکلیف رقابت‌های سوپر لیگ و لیگ کاراته به دلیل شیوع ویروس کرونا با تصیم اعضای فدراسیون و سازمان لیگ کاراته طی جلسه‌ای با نمایندگان تیم‌ها مشخص شد. در نهایت تیم‌های دانشگاه آزاد اسلامی، پاس ناجا،  رعد پدافند هوایی ارتش و آوای رزم (به صورت مشترک) رتبه‌های اول تا سوم مسابقات سوپر لیگ آقایان را به خود اختصاص دادند و در بخش بانوان هم دانشگاه آزاد اسلامی به عنوان تیم قهرمان معرفی شد و شهرداری سمنان به رتبه دوم رسید.  پیام ارتباطات و آرتانا به سومی مشترک رسیدند.

فدراسیون کاراته در نظر داشت تا نیمه مرداد ماه مراسم اختتامیه مسابقات سوپر لیگ و لیگ کاراته را برگزار کند و حتی طبق گفته مسئولان این فدراسیون کاپ و مدال‌ها نیز برای تیم‌های قهرمان خریداری شده بود، اما با توجه به شیوع ویروس کرونا در سراسر کشور و اینکه برگزاری این اختتامیه مستلزم حضور حداقل ۵۰ نفر در سالن است، مسئولان فدراسیون کاراته دست نگه داشتند تا شرایط کمی بهتر شود و شیوع ویروس کرونا شیب نزولی بگیرد، سپس این مراسم را برگزار کنند.

با بهتر شدن وضعیت و پیش از پیاده سازی برنامه‌های برگزاری لیگ جدید کاراته، مسئولان این فدراسیون اختتامیه مسابقات لیگ و سوپر لیگ در بخش بانوان و آقایان را برگزار خواهند کرد، اما همچنان تاریخ دقیقی برای این مراسم در نظر نگرفته اند.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.