سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

سرمایه گذاری میلیاردی بخش تولید در شهرک‌های صنعتی مازندران

یکهزار و ۵۸۴ میلیارد ریال پارسال در شهرک‌ها و نواحی صنعتی مازندران سرمایه گذاری شده است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ،سید مصطفی موسوی مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی مازندران با بیان اینکه تکمیل و توسعه زیرساخت شهرک‌ها و حمایت از واحد‌های تولیدی و صنعتی، از رسالت و اولویت شرکت شهرک‌های صنعتی بوده است، گفت: یکهزار و ۵۸۴ میلیارد ریال پارسال در واحد‌های تولیدی مستقر در شهرک‌ها و نواحی صنعتی استان سرمایه گذاری است.

او با بیان اینکه باید بستر را برای احداث واحد‌های تولیدی و حضور سرمایه گذاران در شهرک‌های صنعتی فراهم کنیم، افزود: واحد‌های تولیدی و صنعتی و سرمایه گذاران در کنار مباحث اقتصادی، به تولید ملی و اشتغال زایی کمک می‌کنند.

موسوی گفت: مزیت عمده استقرار در شهرک‌ها و نواحی صنعتی علاوه بر تأمین امکانات زیربنایی توجیه پذیر و اقتصادی، این زمینـه را فراهم می‌کند تا ضمن حفظ مسائل زیست محیطی، با تجمیع واحد‌های تولیـدی و صنعتی در کنار یکدیگر، زمینه ایجـاد همکاری‌های جدید را میسر و هم افزایی واحد‌های تولیدی را بیشتر کرد.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی مازندران، افزود: استقرار جمعی واحد‌های تولیدی محاسن زیادی از جمله جلوگیری از هدر رفتن اراضی زراعی، حفظ محیط زیست، کاهش زمان ساخت و ساز صنعتی و حضور هرچه بیشتر در بازار رقابتی کالا‌ها را بدنبال دارد.

انتهای پیام/س
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.