سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مسابقه حجاب فاطمی در شوش برگزار می‌شود

مسابقه فرهنگی و هنری حجاب فاطمی به صورت مجازی در شوش برگزار می‌شود.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، رضا ذاکری سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شوش گفت: گروه تئاتر اندیشه وابسته به اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی این شهرستان با همکاری ستاد برگزاری نماز جمعه، مسابقه فرهنگی و هنری حجاب فاطمی ویژه عموم مردم برگزار می‌کند.

او افزود: علاقه مندان به شرکت در این مسابقه مجازی می‌توانند آثار خود را در قالب نمایشنامه، مقاله و داستان به صورت کوتاه، شعر و نقاشی با ذکر نام و نام خانوادگی، تاریخ تولد و نام پدر تا روز جمعه ۲۷ تیرماه به شماره ۰۹۰۳۴۴۴۲۷۱۰ ارسال کنند.

ذاکری ادامه داد: آثار ارسالی از سوی کمیته داوران مورد بررسی قرار می‌گیرد و سه شنبه ۳۱ تیرماه برگزیدگان اعلام و به نفرات اول هر بخش در دفتر امام جمعه شوش، لوح تقدیر و جایزه اهدا می‌شود.

سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شوش تصریح کرد: گروه تئاتر اندیشه به مدیریت عباس کرم الهی از آغاز شیوع ویروس کرونا تاکنون برنامه‌هایی از جمله مسابقه نمایشنامه نویسی کوتاه، ختم قرآن طی ۲ مرحله، مسابقه دلنوشته ریحانه به مناسبت ولادت حضرت معصومه (س) و گندزدایی و ضد عفونی معابر و توزیع ماسک بین مردم طی ۲ مرحله انجام داد.

انتهای پیام/م

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
ناشناس
۱۱:۲۰ ۲۵ تير ۱۳۹۹
موضوعش حجابه؟