سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

رئیس پلیس راه انتظامی استان ایلام مطرح کرد؛

افزایش گرمای هوا عامل افزایش واژگونی خودرو‌ها در سطح جاده‌های استان ایلام

سرهنگ همتی زاده گفت:افزایش گرمای هوا عامل افزایش واژگونی خودرو‌ها در سطح جاده‌های استان ایلام است و رانندگان با رعایت سرعت مطمئنه از بروز تصادفات دلخراش جلوگیری کنند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام ؛ سرهنگ رضا همتی زاده رئیس پلیس راه انتظامی استان ایلام گفت: خستگی رانندگان در فصل تابستان باعث افزایش واژگونی خودرو‌ها در سطح محور‌های استان شده است.

سرهنگ همتی زاده اظهار کرد:با توجه به اینکه همه ساله در طرح تابستانی، واژگونی‌ها نقش مهم در وقوع تصادفات داشته اند، می‌طلبد رانندگان با رعایت سرعت مطمئنه و پرهیز از رانندگی با حالت خستگی و خواب آلودگی رانندگی کنند.

او افزود:علاوه بر خستگی و خواب آلودگی رانندگان در فصل تابستان، تخطی از سرعت مطمئنه عامل مهم دیگری در وقوع واژگونی خودرو است.

همتی زاده با اشاره به تاثیرات گرما بر رانندگی و وقوع تصادف عنوان کرد: افزایش دمای هوا باعث کاهش تمرکز، کاهش توانایی در کنترل خودرو و خستگی زود هنگام چشم راننده می‌شود.

او یادآور شد: خودرو‌های سواری با بیش از ۷۵ درصد، بیشترین وسایل نقلیه‌ای در جاده‌های استان ایلام واژگونی شده اند.

رئیس پلیس راه استان ایلام اضافه کرد: برسی‌های نشان می‌دهد بیشترین میزان واژگونی خودرو‌ها در محور ایلام-مهران می‌باشد.

او در پایان اعلام کرد:ماموران پلیس راه به صورت شبانه روزی در قالب تیم‌های محسوس و نامحسوس در سطح جاده‌ها فعالیت داشته و با تخلفات رانندگان بویژه تخلفات حادثه ساز که نقش مهمی در وقوع تصادفات داشته برخورد بدون اغماض خواهند داشت.

انتهای پیام/ د

برچسب ها: پلیس راه ، افزایش دما
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.