سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

همایش لیلاخ شناسی در دهگلان برگزار می‌شود

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان دهگلان از برگزاری همایش لیلاخ شناسی در دهگلان خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سنندج ، جلسه‌ی هم اندیشی و طرح همایش لیلاخ شناسی با حضور فعالان برتر حوزه فرهنگ و ادب شهرستان دهگلان در محل اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی دهگلان برگزار شد.

فردین وکیلی رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان دهگلان ضمن تقدیر و تشکر از اصحاب فرهنگ و ادب شهرستان در راستای فعالیت‌های دلسوزانه آنها، گفت:این اداره از هیچ تلاشی در جهت حمایت و پشتیبانی از انجمن‌ها و شخصیت‌های برجسته‌ی شهرستان که فعالیت‌های مؤثر و قابل توجهی دارند دریغ نخواهد کرد.

او افزود: در صورتی که برگزاری همایش لیلاخ شناسی به عنوان برنامه‌ای سالانه تحقق پیدا کند شاخص‌ترین برنامه‌ی شهرستانی خواهد شد چراکه بنیان علمی دارد و افراد صاحبنظر و کارامد متولی آن هستند.

وکیلی بیان کرد: شناساندن لیلاخ در همه‌ی زمینه‌ها یک ضرورت است و ما به عنوان کسانی که در این منطقه زندگی می‌کنیم باید در جهت معرفی آن همت کنیم.

این همایش بناست با همت موسسه فرهنگی و ادبی رچه‌ی لیلاخ و اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی دهگلان و با تلاش جمعی از فعالان فرهنگی، ادبی و اجتماعی شهرستانی و استانی در حوزه‌های مختلف مقالات تخصصی برگزار شود.

انتهای پیام/ع

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.