سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

متقاضیان کار نباید در پیچ و خم‌های اداری و بانکی گرفتار شوند

استاندار بوشهر گفت: متقاضیان کار و اشتغال نباید در پیچ و خم‌های اداری و بانکی گرفتار شوند.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، عبدالکریم گراوند استاندار بوشهر در نشست ستاد تسهیل و رفع موانع تولید استان بوشهر با تاکید بر رفع موانع موجود اداری و بانکی در مسیر رونق تولید در استان بیان کرد: به منظور رونق فضای کسب و کار در استان، متقاضیان کار و اشتغال نباید در پیچ و خم‌های اداری و بانکی گرفتار شوند.

او عنوان کرد: به منظور تقویت فضای کسب و کار در استان همه دستگاه‌های اداری و بانکی با تعامل و همدلی مسیر رونق تولید و اشتغال در استان را فراهم کنند.

استاندار بوشهر با اشاره به احکام صادره از سوی رئیس کل بانک مرکزی برای نخبگان بانکی استان‌ها تاکید کرد: اعضا نخبگان بانکی استان بوشهر راهکار‌های لازم برای تسریع در پرداخت تسهیلات اشتغال زایی و رونق تولید در استان را شناسایی و عملیاتی کنند.


بیشتر بخوانید

۱۳۹ میلیارد تومان تسهیلات رونق تولید در بوشهر پرداخت شد


گراوند از رسانه‌ها خواست برای رونق فضای کسب و کار، مطالبه گری در این بخش را تقویت کنند.

او ادامه داد: از رسانه‌های استان انتظار داریم پیگیر مشارکت و سهم تسهیلات اشتغالزایی بانک‌ها به ویژه بانک‌های خصوصی در مسیر توسعه استان باشند.

استاندار بوشهر در بخش دیگری از سخنان خود با تبریک هفته بهزیستی و تامین اجتماعی افزود: همه قوا برای گذر از شرایط فعلی کشور در کنار هم حرکت کنند.

گراوند بیان کرد: همه باید خود را مخاطب فرمایشات رهبر معظم انقلاب بدانیم و توان خود را برای توسعه کشور به کار بگیریم.

او افزود: در یکسال باقی مانده از عمر دولت همه باید کمک کنند تا کشور مسیر توسعه را ادامه دهد نه اینکه با رفتار‌های هیجانی و توییت‌هایی که ضد منافع کشور است روند پیشرفت و توسعه کشور با اختلال مواجه شود.

استاندار بوشهر با اشاره به فضای همدلی و تعامل در استان گفت: اکنون کشور در سخت‌ترین شرایط مالی کشور قرار دارد لذا باید ندای وحدت، برادری و همدلی و در مسیر خواسته رهبری که اتحاد و انسجام است حرکت کنیم.

گراوند با بیان اینکه دولت تدبیر و امید کارنامه‌ای قابل دفاع و با افتخار دارد، گفت: با وجود همه مشکلات و تنگناها، کار‌های صورت گرفته در حوزه‌های مختلف در استان بی نظیر است، کسانی که عینک خدایی داشته باشند می‌بینند که عملکرد دولت قابل تقدیر و ستایش است.

او تاکید  کرد: نگاه و عینک سیاسی را کنار بگذاریم تا مسیر توسعه کشور روند رو به رشد پیشرفت را ادامه دهد.

استاندار بوشهر با تاکید بر ضرورت تغییر رویه صندوق کارآفرینی امید استان بوشهر در پرداخت تسهیلات اشتغال و کارآفرینی گفت: همه دستگاه‌های نظارتی برای توسعه استان باید پای کار باشند.

انتهای پیام/م

 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.