سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

ایراندوست: امیدوارم ملوان همچنان بزرگ بماند/ نوری و زارع غیرت و همت به خرج دادند

پیشکسوت تیم فوتبال ملوان گفت: امیدوارم باشگاه ملوان که ما را بزرگ کرده، همچنان بزرگ بماند تا دل هوادارانش شاد شود.

نصرت ایراندوست پیشکسوت تیم فوتبال ملوان بندرانزلی در گفت‌وگو با خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره مشکلات این تیم اظهار داشت: از شرایط باشگاه ملوان خبری ندارم و سرم به کار خودم است، اما امیدوارم باشگاه ملوان که ما را بزرگ کرده، همچنان بزرگ بماند.  

ایراندوست در ادامه گفت: کار درستی نیست که از دور راجع به مسائل قضاوت کنیم. برای این که بفهمیم چرا باشگاه‌های بزرگ و پرطرفداری مانند ملوان، داماش و سپیدرود درگیر مشکلات زیادی شده اند، باید کارگروهی تشکیل شود و زوایای افت و خیز این تیم‌ها را بررسی کند و شاید این کار ماه‌ها و حتی یک سال زمان ببرد. نمی‌توانم به عنوان یک مربی در خانه بنشینم و فاکتور‌هایی را درباره مشکلات این تیم‌ها مطرح کنم، زیرا این کار صحیح نیست.


بیشتر بخوانید


پیشکسوت ملوان در پاسخ به این سوال که آیا تاکنون عزمی برای برطرف کردن مشکلات ملوان دیده یا خیر، بیان کرد: قطعا تلاش‌های زیادی شده است. پژمان نوری و مازیار زارع که پیشکسوتان جوان ملوان محسوب می شوند، همت و غیرت زیادی به خرج دادند و مسئولان استانی و شهری هم تلاش‌های زیادی انجام دادند که امیدوارم به نتیجه برسد.

او درباره شرایط نامناسب ملوان در جدول لیگ آزادگان گفت: امیدوارم ملوان در لیگ یک بماند و هواداران ملوان که فقط در انزلی نیستند و در تمام ایران حضور دارند، بار دیگر تیمشان را در شرایط مناسبی ببینند و دلشان شاد شود.  

انتهای پیام/ 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.