سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

بسته اخبار حوادث امروز ۲۴ تیرماه سال ۹۹؛

دستگیری سارق موتورسیکلت در بهشهر / آزادسازی اراضی ملی در سوادکوه

مهم‌ترین حوادث مازندران در روز سه شنبه ۲۴ تیرماه سال ۹۹ را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، مهم‌ترین حوادث روز سه شنبه ۲۴ تیرماه سال ۹۹ را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

دستگیری سارق موتورسیکلت با ۲۰ فقره سرقت در بهشهر

سرهنگ حسن عنایتی گنجی فرمانده انتظامی شهرستان بهشهر، گفت: در پی وقوع چند فقره سرقت موتورسیکلت در شهرستان بهشهر، موضوع در دستور کار ماموران کلانتری ۱۱ این فرماندهی قرارگرفت.

او افزود: ماموران با بررسی‌های همه جانبه سارق را شناسایی و در عملیاتی غافلگیرانه وی را دستگیر کردند.

سرهنگ عنایتی گفت: متهم در بازجویی‌های به عمل آمده در مجموع به ۲۰ فقره سرقت موتورسیکلت در این شهرستان اعتراف کرد.
او با بیان این که متهم پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شد.

آزادسازی ۵۰ قطعه از اراضی ملی در سوادکوه

سرهنگ عبدالله اکبری فرمانده انتظامی شهرستان سوادکوه، گفت: در پی دریافت گزارشی از سوی ادارات منابع طبیعی و جهاد کشاورزی مبنی بر تصرف اراضی ملی توسط سودجویان در ۴ منطقه روستایی این شهرستان، موضوع در دستور کار ماموران انتظامی این فرماندهی قرار گرفت.

او افزود: پس از هماهنگی‌های قضائی، ماموران در اقدامی عملیاتی با همکاری عوامل منابع طبیعی و جهاد کشاورزی، ۵۰ قطعه از اراضی ملی که توسط افراد مختلفی دور آن حصارکشی و تبدیل به زمین زراعی شده بود را از چنگ متصرفان آزاد کردند.

کشف ۶ فقره سرقت موتورسیکلت در نکا

سرهنگ حسین زارع فرمانده انتظامی شهرستان نکا، گفت: در پی وقوع چند فقره سرقت موتورسیکلت در شهرستان نکا، موضوع در دستور کار ماموران انتظامی این فرماندهی قرار گرفت.

او افزود: ماموران با انجام اقدامات پلیسی سارق را که دارای سابقه سرقت در این شهرستان نیز بود شناسایی و پس از هماهنگی با مرجع قضایی وی را در یک عملیات غافلگیرانه دستگیر کردند.

سرهنگ زارع گفت: متهم در بازجویی به عمل آمده تاکنون به ۶ فقره سرقت موتورسیکلت در این شهرستان اعتراف کرد.

کشف موتورسنگین قاچاق در گلوگاه

سرهنگ اسماعیل حسن زاده جانشین انتظامی شهرستان گلوگاه، گفت:در پی کسب خبری مبنی بر نگهداری موتورسیکلت قاچاق توسط فردی در شهرستان گلوگاه، موضوع در دستور کار ماموران انتظامی این فرماندهی قرار گرفت.

او افزود: در این راستا ماموران کلانتری ۱۱ با انجام اقدامات اطلاعاتی و بررسی‌های همه جانبه متهم را شناسایی و پس از هماهنگی‌های قضائی در بازرسی از محل فعالیت وی یک دستگاه موتورسنگین قاچاق کشف کردند.

سرهنگ حسن زاده ارزش موتورسیکلت کشف شده را بالغ بر یک میلیارد ریال  عنوان کرد و گفت: موتورسیکلت قاچاق کشف شده به سازمان اموال تملیکی تحویل و متهم نیز پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شد.

اجرای طرح ارتقا امنیت اجتماعی در فریدونکنار

سرهنگ حسن هاشم پور فرمانده انتظامی شهرستان فریدونکنار، گفت: به منظور برقراری نظم و امنیت عمومی، مقابله با عاملان افیونی، سارقان و برهم زنندگان امنیت عمومی، طرح ارتقاء امنیت اجتماعی در این شهرستان به اجرا در آمد.

او افزود: در اجرای این طرح نفر ۱۸ از عاملان افیونی، سارقان و مجرمان سابقه دار در این شهرستان دستگیر شدند.

سرهنگ هاشم پور گفت: کشف ۸ فقره سرقت اماکن خصوصی و منزل از دیگر موفقیت‌های اجرای این طرح بوده است.

فرمانده انتظامی شهرستان فریدونکنار در خاتمه از معرفی متهمان دستگیر شده به مرجع قضائی خبر داد.

کشف ۳۰ فقره سرقت در جویبار

سرهنگ غلامرضا جعفری فرمانده انتظامی شهرستان جویبار، گفت: به منظور برقراری نظم و امنیت عمومی و برخورد با ناهنجاری ها، طرح ارتقاء امنیت اجتماعی در این شهرستان به اجرا در آمد.

او افزود: در اجرای این طرح، ماموران پس از هماهنگی‌های قضائی، با انجام اقدامات اطلاعاتی موفق به شناسایی و دستگیری ۱۷ سارق و مالخر اموال اموال مسروقه در این شهرستان شدند.

سرهنگ جعفری گفت: متهمان در بازجویی‌های به عمل آمده در مجموع به ۱۷ فقره سرقت منزل، اموال و قطعات خودرو و ... در این شهرستان اعتراف کردند.

او افزود: در ادامه اجرای این عملیات، ۹۸ موتور سیکلت و ۲۲ خودرو به دلیل عدم رعایت قانون و مقررات رانندگی، نداشتن مدارک شناسایی، تخلفات حادثه ساز و مزاحمت برای مردم متوقف شدند.

پلمپ ۷ واحد صنفی متخلف در محمودآباد

سرهنگ محمود حسین زاده فرمانده انتظامی شهرستان محمودآباد، گفت: به منظور پیشگیری از تخلفات صنفی و پیشگیری از بیماری کرونا، طرح کنترل و نظارت بر واحد‌های اقامتی و پذیرایی در این شهرستان به اجرا در آمد.

او افزود: در اجرای این طرح ماموران اداره نظارت بر اماکن عمومی این فرماندهی از ۴۶ واحد صنفی مذکور در این شهرستان بازدید کردند.

سرهنگ حسین زاده گفت: در اجرای این طرح ۷ واحد پذیرایی به دلیل بی توجهی به هشدار‌ها و عدم رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی پلمب شد.

دستگیری ۶ سارق حرفه‌ای در طرح ارتقاء امنیت اجتماعی کلاردشت

سرهنگ قاسم عزیزی کرانی فرمانده انتظامی شهرستان کلاردشت، گفت: به منظور پاسخگویی به مطالبات مردمی و برقراری نظم و امنیت عمومی طرح ارتقاء امنیت اجتماعی در شهرستان کلاردشت به اجرا در آمد.

او افزود: در اجرای این طرح ماموران ضمن انجام گشت‌های هدفمند موفق به شناسایی و دستگیری ۶ سارق حرفه‌ای در این شهرستان شدند.

سرهنگ عزیزی با اشاره به این که متهمان به ۱۱ فقره سرقت در این شهرستان اعتراف کردند، گفت: در این طرح از ۳۱ واحد صنفی این شهرستان بازدید شد که به ۲۵ واحد صنفی تذکر و اخطار پلمپ داده شد و ۲ واحد صنفی نیز به علت عدم رعایت ضوابط قانونی و صنفی پلمپ شدند.

او از توقیف ۸۵ خودرو و ۱۸ موتورسیکلت متخلف در اجرای این طرح نیز خبر داد و افزود: دستگیری ۵۱ نفر از متهمان تحت تعقیب مراجع قضائی نیز از دیگر موفقیت‌های اجرای این طرح بوده است.

سرهنگ عزیزی از دستگیری ۶ معتاد متجاهر و ۷ خرده فروش مواد افیونی در این شهرستان نیز خبر داد و گفت: پس از هماهنگی‌های قضائی ماموران در بازدید از محل اختفای متهمان، مقادیر قابل توجهی انواع مواد مخدر کشف کردند.

انتهای پیام/س
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.