سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

بازرسی از مکان های ورزشی در حال انجام است

رئیس اداره ورزش و جوانان یزد گفت: بازرسی از مکان های ورزشی در سطح شهرستان در حال انجام است.

رضا نارگانی رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان یزد در گفت  و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد، گفت: بازرسی از اماکن ورزشی از سوی بازرسین به منظور جلوگیری از هرگونه تخلف بهداشتی مرتبط با کرونا در سطح شهرستان در حال انجام است.

او از همراهی بسیاری مدیران باشگاه‌های ورزشی دولتی و خصوصی در اجرای پروتکل‌های بهداشتی تشکر کرد و اظهار داشت: باید همه در کنار هم مسائل بهداشتی مربوطه را رعایت کنیم تا هرچه زودتر با مقابله و پیشگیری با این ویروس از این شرایط سخت خارج شویم

رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان یزد افزود: شاید در خصوص برخی باشگاه‌ها و مسائل سخت‌افزاری و نرم‌افزاری گاهی مماشات کنیم، اما در خصوص مساله کرونا که جان هم‌وطنانمان را به خطر انداخته به هیچ‌وجه کوتاه نمی‌آییم.

نارگانی خاطرنشان کرد: هرگونه رعایت نشدن موازین و دستورالعمل های بهداشتی از سوی ورزشکار نیز، متوجه مدیر باشگاه خواهد بود، بنابراین مسوولان باشگاه‌ها نظارت بر مجموعه را جزو اولویت خود قرار دهند.

نارگانی گفت: طبق دستورالعمل‌های ستاد ملی مبارزه با کرونا در مورد فعال‌سازی باشگاه‌ها و سالن‌های ورزشی، تمامی باشگاه‌ها ابتدا باید مشخصات خود را در سامانه سلامت وزارت بهداشت و درمان ثبت کرده باشند و دیگر موارد بهداشتی نیز که بصورت نامه مکتوب از طرف این اداره برای آن‌ها ارسال می شود حتما اجرا نمایند.

او در پایان در خصوص باشگاه‌های بدون مجوز نیز، افزود: باشگاه‌هایی که بدون مجوز و از طرق مختلف، بدون داشتن پروانه در حال فعالیت هستند غیرقانونی بوده و اقدام لازم برای ممانعت از ادامه فعالیت آن‌ها در حال صورت گرفتن است.

انتهای پیام/ی

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.