سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

برگزاری کلاس آموزشی مهارت‌های ارتباطی در زندان مهاباد

رئیس اداره زندان مهاباد گفت: کلاس آموزشی مهارت‌های ارتباطی ویژه کارکنان در اداره زندان این شهرستان برگزار شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مهاباد، کلاس آموزشی مهارت‌های ارتباطی و رفتاری ویژه پرسنل پاسیار و مراقبان داخل با رعایت پروتکل‌های بهداشتی با حضور بخشی رئیس زندان، کادر واحد بهداشت زندان و سایر کارکنان برگزار شد.

در این کلاس آموزشی ابتدا خالند پزشک زندان در خصوص مسائل واحد بهداری و نحوه همکاری پرسنل در اعزام مددجویان به مراکز درمانی به این نکته اشاره کردند که هر فرد مددجویی که نیاز به پزشک متخصص داشته باشد پس از تشخیص واحد بهداری زندان با در نظر گرفتن قوانین و مقررات لازم به مراکز درمانی اعزام خواهد شد.

در ادامه فیروزی روانشناس واحد بهداری زندان با اشاره به اینکه انسان به صورت فطری به دنبال کیفیت و بهبود روابط بین فردی است گفت: افرادی که مهارت بیشتری در برقراری ارتباط موثر دارند کیفیت مدیریت بالاتری در زندگی شغلی و خانوادگی داشته و عملکرد مثبتی در محیط کار خواهند داشت.

او افزود:آشنایی با مهارت‌های ارتباطی از جمله کلامی و غیر کلامی میتواند در شکل دادن ارتباطات مفید، کاستن از سوء تفاهم ها، ایجاد همدلی، کسب همراهی دیگران، نمایش بهتر خود در موقعیت‌های مختلف ارتباطی و به طور کلی مدیریت روابط در زندگی کمک کند.

انتهای پیام/ن

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.