سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

بازیکن تیم پالایش گاز ایلام: فوتبال بانوان پتانسیل زیادی دارد

یوسفی گفت: فوتبال بانوان ایران پتانسیل زیادی دارد و اگر توجه کافی به آن شود ملی پوشان می‌توانند به جام جهانی صعود کنند.

فاطمه یوسفی بازیکن تیم پالایش گاز ایلام در گفت و گو با خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، اظهار داشت: شرایط تمرینات ما در ایام قرنطینه مانند سابق نیست. تمرینات کمتر شده است. تلاش ما این است که بدن های خود را آماده نگه داریم. من اولین سالی بود که در لیگ برتر فوتبال بانوان بازی می‌کردم و با تیم پالایش گاز ایلام قرارداد سه ساله بستم. از یک طرف برگزاری ادامه مسابقات لیگ خوب است و از طرفی برای رعایت مسائل بهداشتی و شیوع پیدا نکردن این بیماری، برگزار نکردند ادامه مسابقات تصمیم بهتری است.

او تصریح کرد: سطح لیگ برتر بانوان این فصل بالا بود. بالای جدول رقابت سختی بین تیم‌های شهرداری بم، وچان کردستان و شهرداری سیرجان وجود داشت. تیم‌ها خودشان را در این فصل نشان دادند.

یوسفی افزود: هر فوتبالیست هدف‌هایی دارد. امیدوارم که بتوانم لژیونر شوم و برای کشورم افتخار آفرینی کنم و در تیم‌های قوی تری بازی کنم.

بازیکن تیم پالایش گاز در ادامه گفت: لیگ برتر فوتبال بانوان نیاز به توجه بیشتری دارد و اگر اهمیت کافی به این بخش داده شود ما می‌توانیم حرف‌های زیادی در مسابقات بین المللی داشته باشیم و حتی به جام جهانی صعود کنیم. تیم ایران سال گذشته توانست قهرمان مسابقات کافا شود. من از کادر فنی تیم پالایش گاز و سرمربی ام ایناس آراسته نژاد تشکر می‌کنم که تیم خوبی تشکیل دادند تا استانی مثل ایلام شناخته شود.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.