سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

سرپرست سازمان صمت استان سمنان خبر داد؛

پرداخت بیش از ۱۵ هزار میلیارد ریال تسهیلات به واحد‌های تولیدی استان سمنان

تشنه دل گفت: بالغ بر ۱۵ هزار میلیارد ریال تسهیلات در قالب رونق تولید ۹۸ و بند الف تبصره ۱۸ برنامه تولید و اشتغال در استان پرداخت شده است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان، علی تشنه دل سرپرست سازمان صنعت، معدن و تجارت سمنان در نشست کارگروه رونق تولید استان سمنان از پرداخت بیش از ۱۵ هزار میلیارد ریال تسهیلات به واحد‌های تولیدی استان خبر داد و گفت:  ۵۰۹ واحد تولید صنعتی و کشاورزی دریافت کرده‌اند.

او افزود: از مجموع تسهیلات پرداختی به واحد‌های تولیدی، ۲۷۵ واحد به ارزش حدود ۱۱ هزار و ۵۰۰ میلیارد ریال مربوط به رونق تولید که سهم صنعت ۱۴۳ واحد و کشاورزی ۱۷۷ واحد است همچنین ۱۸۹ واحد نیز از بند الف تبصره ۱۸ برنامه تولید و اشتغال سه هزار و ۶۰۰ میلیارد ریال تسهیلات دریافت کرده‌اند.

سرپرست سازمان صنعت، معدن و تجارت استان سمنان اظهار داشت: در قالب تسهیلات رونق تولید ۹۸، ۸۰۲ واحد تولیدی برای دریافت تسهیلات به ارزش بیش از ۳۰ هزار میلیارد ریال به بانک‌های عامل معرفی شده که از این تعداد، ۳۴۹ پرونده برای عقد قرارداد در بانک‌های عامل در دست بررسی است.

علی تشنه دل ادامه داد: در بخش رفع موانع تولید کارگروه استان تا این جلسه بیش از یک هزار و ۷۰ واحد تولیدی مشکل دار در جلسات کارگروه مطرح و بررسی‌شده که در راستای رفع موانع موجود، دو هزار و ۲۷۵ مصوبه به تصویب اعضا رسید که از این تعداد، ۷۵ درصد مصوبات اجرایی و مابقی اقدام می‌شوند.

او افزود: در این نشست و با تصمیم اعضای کارگروه، ۶۳ واحد صنعتی و کشاورزی برای دریافت تسهیلات از محل منابع رونق تولید ۹۸ به ارزش بیش از شش هزار و ۸۰۰ میلیارد ریال به بانک‌های عامل معرفی و همچنین مشکلات بانکی، مالیات، تأمین اجتماعی و زیربنایی ۰ ۱ واحد تولیدی استان بررسی شد.

انتهای پیام/ح

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.