سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

کشف ۳۵۹ بسته مواد مخدر آماده توزیع در اراک

در عملیات پلیس در شهرستان اراک ۳۵۹ بسته مواد مخدر آماده توزیع کشف شد.

  سرهنگ یوسف سپهوند جانشین فرماندهی انتظامی استان مرکزی در گفت و گو با  خبرنگار گروه استان هایباشگاه خبرنگاران جوان از اراک، از کشف ۳۵۹ بسته انواع مواد مخدر به همراه تعداد ادوات استعمال، مقادیری وجه نقد حاصل از فروش مواد مخدر و چندین تیغه قمه و چاقو در عملیات دستگیری ۶ نفر از اراذل و اوباش در اراک خبر داد.

سرهنگ سپهوند افزود: با ارجاع دستور قضائی در خصوص دستگیری یکی از زندانیان متواری در شهرستان اراک، تیمی از ماموران پلیس امنیت عمومی بررسی تخصصی این موضوع را آغاز کردند.

او اضافه کرد: با آغاز تحقیقات پلیس مشخص شد که این فرد از اراذل و اوباش سابقه داری هست که به همراه تعدادی از همدستانش در حال برنامه ریزی برای فرار از استان مرکزی هستند.

جانشین فرماندهی انتظامی استان مرکزی بیان کرد: در تکمیل بررسی‌های انجام شده، مخفیگاه این فرد و ۶ نفر دیگر از نوچه هایش در منزلی مسکونی در یکی از محله‌های شهرستان اراک شناسایی و در عملیاتی غافلگیرانه هر ۷ متهم این پرونده دستگیر شدند.

او تصریح کرد: در عملیات دستگیری این افراد که همگی از اراذل و اوباش دارای سوابق کیفری بودند، تعداد ۳۵۹ بسته کوچک مواد مخدر که برای فروش بسته بندی شده بود، تعدادی ادوات استعمال مواد مخدر، مقادیری وجه نقد حاصل از خرید و فروش مواد مخدر و تعداد ۶ تیغه چاقو و قمه کشف و تعداد ۳ دستگاه وسیله نقلیه آنان هم توقیف شد.

سرهنگ سپهوند با تاکید بر برخورد قاطع پلیس با هر گونه بی نظمی و اخلال در نظم و امنیت و آرامش شهروندان ادامه داد: دستگیرشدگان در این عملیات با تکمیل تحقیقات پلیس به مرجع قضائی برای برخورد قانونی معرفی شدند.

انتهای پیام / ج

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.