سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

ملی پوش فوتبال بانوان:

لیگ فوتبال بانوان در چند سال اخیر پیشرفت داشته است

قاسمی گفت: لیگ برتر فوتبال بانوان در چند سال اخیر پیشرفت چشم گیری داشته است و بازیکنان عملکرد بهتری داشته اند.

فاطمه قاسمی ملی پوش تیم فوتبال بانوان در گفت و گو با خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، اظهار داشت: شیوع ویروس کرونا در چند ماه اخیر فعالیت‌های ورزشی را ممنوع کرد و باعث بسته شدن باشگاه‌ها شد. ما مجبور شدیم تمرینات را در خانه برگزار کنیم. باشگاه‌های بدنسازی هم تعطیل شدند. در ۹۹ درصد از شهر‌های ایران هیچ زمین تمرینی در اختیار بانوان قرار نمی‌گیرد. به همین دلیل در پارک تمرینات هوازی را انجام می‌دهیم.

او تصریح کرد: من برای فصل آینده با هیچ تیمی قرارداد ندارم، اما اولویت اول من پیوستن به تیم وچان کردستان است. از صمیم قلب دوست دارم برای این تیم بازی کنم. شرایط لیگ فوتبال بانوان ما در چند سال اخیر پیشرفت چشمگیری داشته است و تعداد تیم‌های مدعی در مسابقات بیشتر شده اند و بازیکنان بهتری به لیگ آمدند.

قاسمی افزود: فکر می‌کنم یکیاز دلایل پیشرفت فوتبال بانوان در سال‌های اخیر حضور بازیکنان جوانی است که لیگ برتر آمدند و توانایی‌های زیادی دارند. برای بهتر شدن باید به برخی موارد توجه کرد، متاسفانه یکسری از شهر‌های ایران هنوز شرایط میزبانی مسابقات فصل را ندارند و شرایط زمین‌های چمنشان مساعد نیست. چمن مصنوعی آن‌ها مانند موکت می‌ماند و این مسئله سطح بازی‌ها را پایین می‌آورد و باعث آسیب دیدگی بازیکنان می‌شوند.

ملی پوش کشورمان در ادامه اظهار داشت: بسیاری از بازیکنان به خاطر شرایط نامناسب زمین مصدوم شدند. امکانات باشگاه‌ها باهم متفاوت است به طور مثال باشگاهی مانند سپاهان که در بخش آقایان هم تیم داری می‌کند، امکانات بهتری برای بانوانش  فراهم می کند.

قاسمی تصریح کرد: تیم وچان در فصلی که گذشت برای ما سالن بدنسازی اختصاصی تهیه کرد و زمین تمرین در اختیار ما گذاشت.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.