سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

استاندار سمنان:

طرح توسعه‌ای برای کارخانه فروسیلیس سمنان وجود دارد

علیرضا آشناگر گفت: طرح توسعه‌ای برای کارخانه فروسیلیس سمنان وجود دارد که مدیران آن باید توجه به محیط زیست را در دستور کار خود قرار دهند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان، علیرضا آشناگر استاندار سمنان گفت: طرح توسعه‌ای برای کارخانه فروسیلیس وجود دارد که مدیران آن باید توجه به محیط زیست را در دستور کار خود قرار دهند و در حال حاضر این کارخانه از غبار تولیدات خود مسیر جدیدی را ایجاد کرده که بازار خوبی نیز دارد.

او با اشاره به رعایت نکات زیست محیطی در کارخانه فروسیلیس تصریح کرد: این کارخانه در حال حاضر با سه شیفت کاری مشغول به کار است و عمده مشکل آن تامین نقدینگی است که این مشکل در ستاد تسهیل مطرح می‌شود و برای حل آن چاره اندیشی می‌شود.

آشناگر با اشاره به توانمندی کارخانه فروسیلیس سمنان در تامین نیازمندی های فولاد و ذوب کشور افزود:  مشکلی در خصوص کارگران این واحد وجود ندارد و به سمت صادرات محصولات خود نیز پیش می‌رود. 

استاندار سمنان با اشاره به بازدید از کارخانه ایران فسفات نیز گفت: کارخانه ایران فسفات مواد اولیه و نهاده‌های دامی تولید می‌کند که خوشبختانه در حال حاضر به شکل مطلوب مشغول به فعالیت هستند.

او  افزود: باتوجه به اینکه مواد اولیه این واحد عموما خاک وارداتی به کشور است، عمده مشکل این واحد در تامین برخی مواد و اقلام اولیه است و پیگیری‌ها و مکاتبه‌هایی در خصوص حل این مشکل انجام می‌شود.

استاندار سمنان با اشاره به تعهد مدیران کارخانه ایران فسفات به تامین فسفات مورد نیاز کشور ابراز داشت: مکاتبه‌ای با معاون اجرایی رئیس جمهور و وزیر جهاد کشاورزی انجام می‌شود تا بخشی از مشکلات این واحد رفع شود.

انتهای پیام/ح

 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.