سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

واگذاری طرح سالم سازی دریای بابلسر به اتحادیه اقامتی گردشگری

رئیس اتحادیه اقامتی گردشگری شهرستان بابلسر از واگذاری طرح سالم سازی دریای بابلسر به این اتحادیه خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، اسماعیل پور رئیس اتحادیه اقامتی گردشگری شهرستان بابلسر با بیان اینکه اتحادیه اقامتی و گردشگری بابلسر در قالب یک آگهی مزایده که از سوی  شهرداری بابلسر هر ساله برگزار می‌شود، شرکت کرد و برنده مزایده شد،گفت: هدف از شرکت در این مزایده ترفیع مشکلات متل داران و شهروندان در ورود به سواحل بود.

او تسهیل در ورود و اقامت مسافران در سواحل و همچنین فراهم کردن شرایط مناسب برای رضایت آن‌ها را از دیگر اهداف این اتحادیه برای شرکت در این مزایده دانست و افزود: معتقدیم پیامد این سیاست می‌تواند به بهبود رونق مسافر و گردشگر شهرستان کمک کند.

رئیس اتحادیه اقامتی گردشگری شهرستان بابلسر، گفت:طبق قوانین مفاد مزایده شرکت برنده در مزایده می‌بایست ۴ طرح شنا (۲ طرح زنانه و ۲ طرح مردانه) را به اجرا در آورد و شروع این طرح‌ها نیز از ۱۵خرداد آغاز و تا آخر تابستان ادامه دارد.

اسماعیل پور با تاکید به اینکه بهتر است واگذاری طرح‌ها به صورت دراز مدت باشد،گفت: در صورت تصویب این پیشنهاد در کمیسیون ماده ۵ استانداری، شهرداری نیز موافق با اجرای چنین برنامه‌ای می‌باشد.

او افزود: پایه مبلغ برای شرکت در مزایده طرح سالم سازی دریا برای مدت سه ماه ۵۵۰ میلیون تومان بود که این اتحادیه توانست با پیشنهاد ۷۵۰میلیون تومان برنده مزایده شود و این در حالی است که تنها منبع درآمدی این اتحادیه جهت اجرای این طرح، فروش قبض یا همان ورودی پارکینگ‌ها و پارکبانی است.

اسماعیل پور با اشاره به نرخ نامه مصوب ستاد اسکان سفر، گفت: بر اساس این نرخ نامه ورودی ماشین‌های شخصی ۱۰ هزار تومان، مینی بوس ۱۵ هزار تومان، اتوبوس ۲۹ هزار تومان و عابر پیاده دو هزار تومان می‌باشد که با حذف دریافت مبلغ از عابر پیاده و تعدیل سایر مبالغ با ٧ هزار تومان ورودی برای خودرو سواری که هزینه حاصل از این ورودی‌ها جهت پرداخت هزینه‌های طرح دریا و حقوق ناجیان غریق استفاده می‌شود.

رئیس اتحادیه اقامتی گردشگری شهرستان بابلسر، افزود: سیاست فرماندار، شهردار و اعضای شورای شهر بابلسر ساماندهی مناسب سواحل دریای خزر جهت رضایت مسافران و جذب گردشگر می‌باشد که بر پایه همین سیاست مقرر شد تکریم گردشگران و کسانی که قصد استفاده از دریا و طرح سالم سازی را دارند به نحو احسن صورت گیرد.

انتهای پیام/س
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.