سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

هفته سی و پنجم لیگ برتر انگلیس/ فرصت سوزی منچستریونایتد در ثانیه‌های آخر

هفته سی و پنجم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال انگلیس با توقف منچستر یونایتد برابر ساوتهمپتون به پایان رسید.

به گزارش خبرنگار دنیای ورزش گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، در آخرین بازی از هفته سی و پنجم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال انگلیس، تیم منچستر یونایتد در ورزشگاه اولدترافورد میزبان ساوتهمپتون بود که این بازی با نتیجه مساوی  ۲ بر ۲ به پایان رسید.

در این بازی ابتدا" استوارت آرمسترانگ" در دقیقه ۱۲ ساوتهمپتون  را با یک گل پیش انداخت، اما "مارکوس رشفورد" در دقیقه ۲۰ و "آنتونی مارسیال" در دقیقه ۲۳ برای منچستریونایتد ۲ بار گلزنی کردند تا شیاطین سرخ برای کسب ۳ امتیاز سرنوشت ساز این دیدار خانگی امیدوار شود. اما دقیقه ۶+۹۰ "اوبافمی" اندوخته های شاگردان "سولشر" را بر باد داد و گل تساوی بخش ساوتهمپتون را به ثمر رساند و بازی با نتیجه ۲ بر ۲ به پایان رسید.

منچستر یونایتد با این نتیجه ۵۹ امتیازی شد و  در همان رتبه پنجم باقی ماند. ساوتهمپتون هم با ۴۵  امتیاز در رتبه دوازدهم جای گرفت.

با توجه به وضعیت امتیاز‌های لیورپول (۹۳) و منچسترسیتی (۷۲) این ۲ تیم حضور خود را در رقابت‌های فصل بعد لیگ قهرمانان اروپا قطعی کرده اند و حالا دیگر تیم‌های برتر لیگ جزیره  بر سر کسب ۲ سهمیه باقیمانده انگلیس در لیگ قهرمانان اروپا ، ۳ هفته حساس و سرنوشت ساز  را پیش رو خواهند داشت.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.