سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

کرونا بی محابا در فارس می تازد/ مرگ ۱۲ نفر در یک شبانه روز

آمار شیوع کرونا مدت هاست در برخی استان‌های کشور از جمله فارس روند صعودی دارد و تا کنون ۲۲ هزار و ۹۸۱ نفر به بیماری کووید ۱۹ در این استان مبتلا شدند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، علی اکبری معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی شیراز امروز با حضور در استودیو سلامت دانشگاه و اعلام آخرین وضعیت کروناویروس در فارس، گفت: از ابتدای شیوع این بیماری تاکنون، بیش از ۱۸۴ هزار نمونه در آزمایشگاه‌های تشخیصی استان بررسی شده است.

او ادامه داد: متاسفانه طی روز گذشته تاکنون، ۱۲ هم استانی جان خود را در اثر این بیماری از دست داده اند و آمار موارد مرگ و میر مبتلایان به کووید ۱۹ در فارس به ۲۶۹ نفر رسید.

این مقام مسوول در معاونت درمان دانشگاه اظهار کرد: با مراقبت‌های تیم‌های بهداشتی و درمانی استان، تاکنون ۱۸ هزار ۳۷۵ بیمار از مراکز درمانی ترخیص شده و یا از ایزوله خانگی خارج شده اند.

اکبری همچنین از بستری ۶۲۵ بیمار مشکوک و یا دارای علامت ابتلا به کروناویروس در مراکز درمانی استان خبر داد و گفت: از این تعداد ۹۱ بیمار به دلیل وخامت شرایط جسمی در بخش‌های مراقبت‌های ویژه بستری هستند.

او تاکید کرد: با توجه جدی به توصیه‌ها و مراقبت‌های بهداشتی، استفاده از ماسک، پرهیز از حضور در اجتماعات و شست و شوی مرتب دست‌ها می‌توانیم با کرونا مقابله کنیم.

انتهای پیام/ 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
مریم
۰۸:۳۲ ۲۴ تير ۱۳۹۹
وقتی بیشتر مردم بی خیال هستند و رعایت نمیکنند از مسئولین انتظار میرود که محدودیت های بیشتری اعمال کنند با این محدودیت های حداقلی که امار استان پایین نمیاد اقای روحانی اختیارات را به هر استان دادند پس چرا مسئولین استان فارس و شهر شیراز اقدام جدی نمیکنند و محدودیت های سخت تری اعمال نمیکنند تا کی خانواده ها باید عزادار عزیزانشون باشند