سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

تداوم بازدید و برخورد با متخلفان بهداشتی در شهرستان کنگاور

رئیس مرکز بهداشت شهرستان کنگاور از تشکیل جلسه و بازدید مشترک نهاد‌ها و سازمان‌های نظارتی در کنگاور با هدف مقابله باکووید_۱۹ خبرداد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه؛ کامیار رستم آبادی رئیس مرکز بهداشت شهرستان کنگاور با تاکید بر وضعیت قرمز کنگاور و لزوم اجرای دقیق راهنما‌های گام دوم فاصله گذاری اجتماعی گفت : کلیه متصدیان صنوف فعال اعم از مرتبط با مواد غذایی و سایر صنوف، ملزم به رعایت دقیق دستورالعمل‌های بهداشتی هستند تا زنجیره انتقال کووید_۱۹ با همت همه همشهریان، کارمندان، بازاریان و... به حداقل برسد.

او این بازدید‌ها را در راستای اجرای گام دوم فاصله گذاری اجتماعی دانست و با اشاره به تشکیل جلسات متعدد با اداره صمت، اتاق اصناف، نیروی انتظامی و مسئولین اتحادیه‌ها با مسئولین ستادکرونای شهرستان، ایجاد یک همت جمعی برای مقابله با کرونا را تنها راهکار مقابله با این ویروس دانست و گفت : متصدیان مرتبط با هرصنف علاوه بر سلامت خود و خانواده، مسئولیت اجتماعی در قبال سلامت مشتریان خود دارند و بایستی در جهت اجرای دستورالعمل‌های اعلام شده کوشا باشند.

رستم آبادی آغاز بازدید‌های مشترک را از ۱۶ تیرماه با حضور نمایندگان اتاق اصناف، نیروی انتظامی، نماینده اتحادیه‌های صنفی، و مرکز بهداشت اعلام کرد و افزود: این بازدید‌ها در ساعات مختلف شبانه روز در قالب تیم‌های نظارتی در کلیه مناطق شهری از کلیه صنوف صورت می‌پذیرد و با افرادی که پروتکل‌های مذکور را رعایت نمی‌کنند، برخورد قانونی انجام می‌گیرد.

رئیس مرکز بهداشت انجام بیش از صد و بیست بازدید در قالب تیم‌های مشترک را از روز اول اجرای این طرح، نشانه عزم جدی همه مسئولین در مقابله با کووید_۱۹ دانست و ابراز امیدواری کرد با کمک همه مردم، مسئولین و سازمان‌های مردم نهاد شاهد کاهش بیماران بستری به دلیل بیماری کووید_۱۹ باشیم .

انتهای پیام/د

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.