سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

خرید اینترنتی قطعات (با کیفیت) برلیانس از سایت آذین پارت

در شرایط بحران اقتصادی و همچنین با توجه به محدودیت های بین المللی ایران، واردات خودرو و قطعات یدکی با سختی و محدودیت مواجه است و برندی که این روزها با این معضل مواجه شده شرکت برلیانس است.

به گزارش  گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان،در شرایط بحران اقتصادی و همچنین با توجه به محدودیت های بین المللی ایران، واردات خودرو و قطعات یدکی با سختی و محدودیت واجه است، به همین دلیل بسیاری از سودجویان بازار لوازم یدکی دست به تولید محصولات مشابه اما بی کیفیت در ایران زده اند.

برندی که این روزها با این معضل مواجه شده شرکت برلیانس است که افراد سودجو با استفاده از قالب های شبیه سازی شده و بدون توجه به حق کپی رایت اقدام به تولید قطعات آنها کرده و برای فروش بهتر در بازار از لوگو برلیانس برای وجهه بخشیدن به محصولات خود استفاده میکنند و این مساله مهم از دید مصرف کنندگان پنهان مانده است.

این در حالیست که بسیاری از قطعاتی که از چین وارد می شود نیز فاقد این نشان هستند و به همین دلیل مشتریانی که از این مساله آگاهی ندارند، محصولات درجه چند ایرانی یا چینی را به عنوان محصول اصل خریداری کرده و دچار مشکل می شوند وکم کم اطمینان خود را نسبت به برند از دست می دهند.

برای جلوگیری از این قبیل اتفاقات ناخوشایند، باید توجه داشت که داشتن نشان برلیانس روی محصول دلیل بر کیفیت بالا و اصل بودن قطعات نیست و مشتریان و مصرف کنندگان میتوانند با کمی دقت در رنگ و شیوه قالب گیری قطعات، تقلبی بودن آن را تشخیص دهند. لذا پیشنهاد به مشتریان این است که قطعات مورد نیاز خود را از شرکت های معتبر، با نام و نشان و با سابقه تهیه نمایند.

شرکت آذین پارت با سابقه طولانی در تولید و همچنین واردات محصولات و با پشتوانه مجموعه گروه آذین خودرو، برای جلوگیری از سودجویی و سو استفاده افراد و همچنین برای رفاه حال مصرف کنندگان ایرانی اقدام به واردات قطعات اصل برلیانس از تولید کنندگان مطرح چینی کرده و این محصولات را با ضمانت کیفیت به مشتریان عرضه میکند.

از جمله قطعاتی وارداتی این شرکت می توان به فهرست ذیل اشاره کرد:

 سپر جلو  و عقب

 چراغ جلو و عقب

چراغ دنده عقب

 قاب مه شکن

 جلو پنجره

 سینی فن

 شبکه زنبوری

شرکت آذین پارت به منظور تعامل و همکاری با بدنه بازار، همچنین ارتباط مستقیم با مخاطب، با تاسیس دفتری در نزدیکی بورس قطعات خودرو ( خیابان سعدی شمالی) و با ارائه بی واسطه قطعاتی که با کیفیت و تاییدیه خودروساز توسط آذین خودرو تولید می شود عملا خود را به عنوان رهبر بازار معرفی مینماید.

 

نگاه آذین پارت از ابتدا تا کنون تامین بی واسطه و با کیفیت قطعات تزئینی و تریم داخلی خودرو (با سبد کالایی بیش از 1000 قطعه) برای جامعه مخاطب بوده تا بتواند با ایجاد ارزش افزوده و بوجود آوردن وفاداری مخاطب به خودروی خود، در این شرایط اقتصادی حس نو شدن دوباره خودرو را به مخاطب القا کند.

 

این شرکت با تعریف پروژه ملی (خودروی تو، خودروی نو) با توجه به شرایط فرهنگی و اقتصادی ایران و همچنین نگاهی به فرهنگ مصرف در کشور به عنوان زمینه ساز ایجاد فرهنگ درست مصرف قطعات تزئینی و همچنین بیدار کردن حس پنهان جامعه ایرانی شناخته می شود.

آذین پارت با شعار (حس نو شدن دوباره خودرو)، تامین و تولید تمامی قطعات داخلی کابین خودرو های ایرانی، از کف تا سقف و از داشبورد تا طاقچه عقب را سرلوحه کار خود قرار داده تا بتواند با ساخت بازارهای جدید در این صنعت، راهی آسان برای برطرف کردن احساس نیاز مخاطبان ایرانی بوجود آورد.

 

امروزه با تلاش های این شرکت و نیز پشتیبانی گروه آذین خودرو، مصرف کننده ایرانی به راحتی می تواند با قیمت مناسب اقدام به نوسازی کابین خودرو خود نماید. آذین پارت به عنوان پیشتاز صنعت تریم خودرو، برای ارتباط بیشتر مخاطبین با ایجاد وبسایت خود www.azinpart.ir و همچنین داشتن 80 نمایندگی در سطح کشور که قرار است تا پایان امسال به 120 نمایندگی برسد، قدمی مثبت در جهت رفاه حال مشتریان  برداشته است.

خدمات آذین پارت بیشتر شامل خودروهای داخلی است اما با توجه به تعاملات برون مرزی، امکان تامین قطعات خودروهای خارجی به ویژه برلیانس و چانگان را نیز فراهم آورده است.

همچنین سبد محصولات آذین پارت شامل موارد زیر نیز می باشد:

 

لوازم تزیینی داخلی

  • تودری ها
  • اجزای تودری
  • طاقچه عقب
  • اجزای طاقچه
  • غربیلک فرمان و اجزا
  • آفتابگیر
  • عایق سقف و اجزا
  • داشبورد
  • اجزای داشبورد
  • قاب ستون
  • کنسول وسط و اجزا

 

لوازم تزئینات و بدنه

  • نوار لاستیکی و آبگیر
  • عایق درب موتور
  • سپر و اجزا سپر
  • شلگیر ها
  • موکت صندوق عقب
  • موکت کف اتاق

 

وبسایت شرکت آذین پارت: www.azinpart.ir

اینستاگرام شرکت آذین پارت: www.instagram.com/azinpart

تلگرام شرکت آذین پارت: www.telegram.me/azinpart

شماره تلفن: 02167917

انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.