سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

نایب رییس فدراسیون تیراندازی با کمان؛

۱۵ استان کشورمجهزبه سالن اختصاصی تیراندازی با کمان است

نایب رییس فدراسیون تیراندازی با کمان گفت: هم اکنون در ۱۵ استان کشور سالن اختصاصی برای تمرین این رشته ورزشی احداث و راه اندازی شده است.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل،غلامرضا پارسا در مجمع انتخابات هیات تیراندازی با کمان استان اردبیل افزود: فدراسیون تلاش می‌کند با همکاری ادارات کل ورزش و جوانان در مابقی استانها نیز سالن اختصاصی تیراندازی با کمان راه اندازی و در اختیار ورزشکاران و علاقمندان قرار گیرد.

وی اظهار داشت: با احداث و راه اندازی سالن اختصاصی تیراندازی با کمان شاهد رشد و توسعه این رشته ورزشی در نقاط مختلف کشور خواهیم بود.

وی با اشاره به اقدامات فدراسیون در سال‌های اخیر بیان کرد: تجهیز سایت تیراندازی با کمان، احداث خوابگاه و ساختمان اداری فدراسیون از جمله مهمترین اقدامات بوده که امیدواریم در آینده نه چندان دور به بهره برداری رسیده و در اختیار ورزشکاران قرار گیرد.

او حمایت و پشتیبانی از هیات استانها را از دیگر اولویت‌های فدراسیون بر شمرد و اضافه کرد: در سال‌های اخیر فدراسیون تجهیزاتی مانند کمان و فوم در اختیار تمامی استان‌های کشور قرار داده است.

وی ادامه داد: تعداد فعالان و ورزشکاران رشته ورزشی تیر و کمان در سطح کشور آن طور که باید چشمگیر نیست که عللی مختلفی دارد ولی شاید یکی از علت‌های آن گرانی تجهیزات این رشته ورزشی است.

پارسا گفت: در سال‌های اخیر بنا به دلایلی وضعیت هیات تیراندازی با کمان استان اردبیل خوب نبود که امیدواریم با مشخص شدن رییس هیات شاهد پیشرفت و توسعه این رشته ورزشی در استان باشیم.

نایب رییس فدراسیون تیراندازی با کمان افزود: فدارسیون آمادگی دارد در صورت همکاری مسوولان استان به ویژه اداره کل ورزش و جوانان سایت تیراندازی با کمان مناسب در اردبیل احداث و راه اندازی کند.

وی پرداختن به هر نوع مسائل حاشیه ای را به ضرر و زیان ورزش دانست و اظهار داشت: انتظار می رود رییس جدید هیات تیراندازی با کمان استان با دوری از اختلافات و با تعامل و همکاری تمامی دلسوزان و پیشکسوتان و استفاده از خرد جمعی زمینه رشد و توسعه این رشته ورزشی را در اردبیل فراهم کند.

انتهای پیام/ح

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.