او با اشاره به اینکه برندسازی یکی از مهمترین الزامات برای رونق تولید محصولات صنایع دستی است افزود: برند یا نشان تجاری یک نماد یا ویژگی مشخصی است که نشان دهنده اصالت و کیفیت خاص آن کالا است.
حسین زاده با بیان اینکه امروزه در عرصه رقابت بین المللی، مفهوم برند سازی در حوزه صادرات کالاها و خدمات نقش برجستهای ایفا میکند، اظهار کرد: هدف از برگزاری این کارگاه، کمک به بازاریابی و فروش محصولات صنایع دستی استان کرمان است که در سالهای گذشته کمتر مورد توجه قرار گرفته است.
او با اشاره به اینکه کارگاه آموزشی تجاری سازی و برند سازی برای اولین مرتبه و با حضور مدرسان دانشکده هنر و معماری در استان کرمان برگزار میشود، گفت: با توجه به شیوع کرونا این کارگاه با حضور ۴۰ هنرمند و فعال صنایع دستی و با حفظ موازین بهداشتی برپا میشود.
سرپرست معاونت صنایع دستی اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان کرمان با بیان اینکه طی سال گذشته کارگاه بسته بندی تولیدات صنایع دستی در کرمان برگزار شد، بیان کرد: این کارگاه ۳۰ تا ۴۰ درصدهنرمندان و فعالان صنایع دستی را برآن داشت که با بسته بندهای جدی وارد عرصه فروش و بازاریابی شوند و امیدواریم کارگاه برند سازی و تجاری سازی نیز به فروش تولیدات صنایع دستی آنها کمک کند.
انتهای پیام/س