سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

آغاز عملیات اجرایی ناحیه صنعتی در اصلاندوز مغان

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان اردبیل گفت: براساس مصوبه شورای برنامه‌ریزی استان طرح ناحیه صنعتی اصلاندوز مغان با هدف جهش تولید و اشتغال اجرا می‌شود.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، محمد اهلی، مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان اردبیل گفت: عملیات اجرای این طرح  بزودی با مکان‌یابی مناسب و اخذ مجوز از ادارات ذیصلاح و تملک زمین آغاز خواهد شد.

او افزود: با توجه به تکمیل بودن ظرفیت برخی از شهرک‌های صنعتی ایجاد  شهرک‌های صنعتی یکی ازالزمات توسعه صنعت استان بوده که با پیگیری‌های استاندار اردبیل مجوز احداث و توسعه چند شهرک و ناحیه صنعتی در شورای برنامه ریزی صادر شده است.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان اردبیل با بیان اینکه برای از دست ندادن سرمایه گذاران باید به دنبال توسعه شهرک های صنعتی بود ، بیان کرد: با توجه به زیرساخت‌های تامین شده در شهرک‌های صنعتی و آماده بودن امکانات و تاسیسات، شهرک‌ها بهترین مکان ممکن برای استقرار سرمایه گذاران است.

اهلی ایجاد ناحیه صنعتی در  شهرستان اصلاندوز را بدلیل واقع شدن در منطقه مرزی با جمهوری آذربایجان حائز اهمیت دانست و افزود:  شهرستان‌های مرزی با توجه به مجاورت با کشورهای همسایه ظرفیت بالقوه ای برای سرمایه گذاری و افزایش تولید و صادرات دارند که باید از این ظرفیت مهم برای توسعه صنعت استان استفاده کرد.

درحال حاضر ۱۹ شهرک و ناحیه صنعتی در استان اردبیل وجود دارد که بیش از ۶۰۰ واحد تولیدی در این شهرک‌ها فعال هستند ، میزان اشتغال این واحدها ۱۱ هزار و ۵۰۰ نفر است.

انتهای پیام/ع

 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.