سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

پلاک گذاری بیش از پنج هزار دستگاه ادوات کشاورزی در خراسان شمالی

رییس سازمان جهاد کشاورزی استان خراسان شمالی از شروع طرح پلاک گذاری ۵ هزار و ۲۰ دستگاه تراکتور وکمباین فاقد پلاک از ماشین آلات کشاورزی پلاگ گذاری شده خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بجنورد ،   عبداله یوسفی گفت : از مجموع ۱۴ هزار دستگاه تراکتور و کمباین موجود در استان بالغ بر ۷۵۰۰ دستگاه فاقد پلاک بوده که تاکنون حداقل ۵ هزار و ۲۰ دستگاه از ماشین آلات کشاورزی استان پلاگ گذاری شده است.

او  افزود : همچنین برای تعداد بالغ بر ۲۵۰۰ دستگاه فاقد پلاک نیز برنامه ریزی لازم صورت گرفته تا نسبت به پلاک گذاری اقدام گردد.

 


بیشتر بخوانید:


رییس سازمان جهاد کشاورزی خراسان شمالی اضافه کرد: با توجه به هماهنگی انجام شده با ستاد سوخت برای پلاک گذاری، در زمان باقی مانده سایر ماشین آلات فاقد پلاک نسبت به پلاک گذاری اقدام کنند.

او افزود : از ابتدای امسال تاکنون حدود ۱۵ میلیون لیتر سوخت به تراکتور‌ها و بیش از ششصد هزار لیتر سوخت به کمباین‌های موجود در منطقه تخصیص داده شده است.

یوسفی خواستار کنترل ونظارت بیشتر بر روند ثبت کاربرد و تایید سوخت ماشین آلات کشاورزی در سامانه مربوطه شد.

رییس سازمان جهاد کشاورزی استان خراسان شمالی یادآور شد: پلاک دارکردن ماشین آلات کشاورزی بسیار مهم است و باید روند پلاک گذاری با سرعت بیشتری انجام شود و با توجه به اینکه کارشناسان و مسوولین مراکز و پهنه‌های کشاورزی بر تعداد تراکتور و ادوات کشاورزی اشراف دارند باید سرعت بیشتری بر روند شناسایی و هدایت آن‌ها به نظام صنفی شهرستان‌ها برای تشکیل پرونده پلاک گذاری داشته باشند.

انتهای پیام/ه 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.