سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

در بسته حوادث ۲۳ تیرماه بخوانید؛

دستگیری سارقان احشام در ماهشهر

مهم‌ترین حوادث امروز دوشنبه ۲۳ تیرماه ۹۹ در خوزستان را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، مهم‌ترین حوادث نقاط مختلف استان خوزستان را در روز دوشنبه ۲۳ تیرماه ۹۹ در این بسته خبری مشاهده کنید.

دستگیری سارقان احشام و کیف قاپ در ماهشهر

سرهنگ رضا پاپی فرمانده انتظامی ماهشهر گفت: در پی وقوع ۲ فقره سرقت بعنف احشام و کیف قاپی در سطح شهرستان دستور ویژه برای رسیدگی به رئیس پلیس آگاهی ابلاغ گردید و تیمی از ماموران مبارزه با سرقت پلیس آگاهی این فرماندهی تشکیل شد.

او بیان داشت: با انجام اقدامات اطلاعاتی و تلاش شبانه روزی مخفیگاه ۲سارق حرفه‌ای و سابقه دار را در خصوص سرقت‌های به وقوع پیوسته را شناسایی و‌پس از هماهنگی با مقام قضایی طی چند عملیات پلیسی سارقان را در منازلشان دستگیر که با بازرسی‌های انجام شده از منازلشان مقادیری اموال مسروقه کشف و ضبط گردید.

سرهنگ پاپی افزود: سارقان دستگیرشده در بازجویی‌های بعمل آمده به سرقت‌های احشام و کیف قاپی اعتراف نمودند، صحنه‌های سرقت با حضور مالباختگان بازسازی شد که تلاش برای شناسایی مالخران ادامه دارد.

کشف ۳ هزار کیلو گرم ریل آهن سرقتی از سوی پلیس دزفول

سرهنگ روح اله گراوندی فرمانده انتظامی دزفول گفت: ماموران کلانتری ۱۹ با کار اطلاعاتی یک انبار ضایعات فروشی حاشیه شهرستان که به صورت غیر قانونی اقدام به خرید و فروش غیر قانونی ریل‌های راه آهن می‌کرد، را شناسایی کردند.

او افزود: ماموران کلانتری با هماهنگی مرجع قضائی از گاراژ مذکور بادید بعمل آوردند که حدود ۳ هزار کیلو گرم ریل آهن سرقتی را کشف کردند که در این رابطه یک نفر مالخر نیز دستگیر شد و متهمان پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی تحویل مرجع قضائی داده شدند.

 نیسان حامل ۲ هزار لیتر گازوئیل قاچاق در هویزه متوقف شد

سرهنگ جواد مروانه فرمانده انتظامی هویزه گفت: در زمینه برخورد قاطعانه نیروی انتظامی با قاچاق سوخت و فرآورده‌های نفتی، ماموران پلیس شهرستان هویزه با کار اطلاعاتی یک دستگاه خودروی نیسان، حامل سوخت قاچاق را شناسایی و متوقف کردند که در بازرسی از خودروی توقیفی مقدار ۲ هزار لیتر گازوئیل قاچاق کشف کردند.

او بیان داشت: کارشناسان ارزش ریالی سوخت قاچاق کشف شده را ۲۸ میلیون ریال برآورد کردند و در این رابطه یک متهم دستگیر و پس از تشکیل پرونده به منظور سیر مراحل قانونی تحویل مرجع قضائی داده شد.

انتهای پیام/م

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.