سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

هفته سی و پنجم لیگ برتر انگلیس/ شکست سنگین و غافلگیرانه لسترسیتی برابر بورنموث

هفته سی و پنجم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال انگلیس با شکست سنگین و دور از انتظار لسترسیتی برابر بورنموث پیگیری شد.

به گزارش خبرنگار دنیای ورزش گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، در ادامه مسابقات هفته سی و پنجم لیگ برتر فوتبال انگلیس، تیم فوتبال لسترسیتی، تیم چهارم جدول رده بندی، در دیداری خارج از خانه برابر بورنموث رده نوزدهمی به میدان رفت که این دیدار در پایان ۹۰ دقیقه با پیروزی غیرمنتظره چهار بر یک  میزبان به پایان رسید.

ابتدا "جیمی واردی" مهاجم گلزن لسترسیتی در دقیقه ۲۳ این تیم را پیش انداخت، اما نیمه دوم ورق برگشت و بورنموث طی ۲ دقیقه ۲ گل زد."جونیور استانیلاس " از روی نقطه پنالتی در دقیقه ۶۶ و "دومنیک سولانک" در دقیقه ۶۷ گل‌های بورنموث را به ثمر رساندند.

در ادامه، "جانی ایوانس" بازیکن لسترسیتی در دقیقه ۸۳ دروازه تیم خودی را گشود. چهار دقیقه پس از این گل،  "دومنیک سولانک" گل دوم خود و گل چهارم بورنموث را به ثمر رساند تا شکست غیره منتظره لستر  را سنگین تر کرده باشد.

"چاگلار سویونچو" از لسترسیتی با دریافت کارت قرمز در دقیقه ۶۷ از زمین مسابقه اخراج شد.

بورنموث با این پیروزی ۳۱ امتیازی شد و در رتبه هجدهم جای گرفت، لسترسیتی نیز با ۵۹ امتیاز در رتبه چهارم باقی ماند.

در ادامه مسابقات هفته سی و پنجم لیگ جزیره، روز دوشنبه از ساعت ۲۳:۳۰ منچستریونایتد میزبان ساوتهمپتون خواهد بود. شکست لستر بهترین فرصت را در اختیار یونایتد گذاشته تا  با پیروزی در این دیدار خانگی، در فاصله سه هفته مانده به پایان مسابقات لیگ خود را به جمع چهار تیم برتر جدول رده بندی  برساند.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.